Gå til innhold

Sender dere flere snap-er til enn dere får fra deres faste partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at det er dere som sender flest snap eller er det partner? Opplever dere å ikke få svar på "uviktige" snap? Føler dere at dere maser når dere ikke får svar? Hva er for mye/for ofte? 

Anonymkode: 9d436...ced

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler aldri jeg maser om jeg så sender tusen snap. Hadde jeg følt det hadde jeg heller ikke orket å vært i et forhold med han. 

• Liker 1
Skrevet

Har ikke tenk på å telle over. Ikke så viktig, samme som med venner. Sender det jeg har lyst til å sende og de gjør det samme.🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 13067...6c0

Skrevet (endret)

Kommer vel an på alder og personlighet hva som er mye/lite🤷🏽‍♀️

Jeg er 25 og kjæresten er langt eldre enn meg, så her sendes det flere bilder til han enn motsatt vei (han er ikke av den generasjonen som er vandt til å bruke SoMe hele tiden), og jeg kunne ikke ha brydd meg mindre. Er heldigvis trygg på forholdet at jeg vet han setter pris på at jeg sender bilder, selv om han kanskje ikke alltid svarer... Var ikke helt sånn på starten av forholdet, men det kommer seg når man er trygg på hverandre☺️

Endret av Safiye
Skrevet

Det har jeg aldri tenkt over.

Om jeg hadde telt og gjort et regnskap ut av det. Om jeg hadde følt jeg sendte mye og stadig gikk og ventet på mer. Om jeg hadde følt han sendte mye og var masende. 

Da ville jeg tenkt at forholdet ikke var så veldig balansert, trygt, sunt og avslappet. 

Anonymkode: 360da...869

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det slik at det er dere som sender flest snap eller er det partner? Opplever dere å ikke få svar på "uviktige" snap? Føler dere at dere maser når dere ikke får svar? Hva er for mye/for ofte? 

Anonymkode: 9d436...ced

Jeg sender ofte en million snap, av alt mulig rart...grimaser av meg selv, maten in osv. Får som regel aldri svar på dette og det er helt greit. Deler bare fordi jeg vil dele, men forventer ikke noe svar tilbake med mindre jeg spør om noe viktig.

For meg som har vært i forhold mange år så er det ikke for mye med veldig mange...er kanskje noe annet i starten av et forhold at man tenker over slikt...

Anonymkode: d8cee...bfc

Skrevet

Det er ganske likt begge veier alt i alt egentlig, men ingen av oss føler at vi maser om vi sender og jeg får alltid svar, selv på uviktige snap. 

Anonymkode: 3b57d...3ff

Skrevet

Det har jeg aldri tenke på, så svaret blir vet ikke & det er uviktig for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...