Rosewood Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Sånn «vanlig» sjokoladekalender, med firkantede sjokoladebiter med forskjellig mønster 😄 Husker første luke alltid var tog. Gledet meg alltid til hver dag til å åpne for å se hvilket mønster jeg fikk 😁 6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Jeg er født sent på 90-tallet. Mamma var aleneforsørger og student, men jeg fikk alltid den kalenderen jeg ønsket meg. Stort sett var det gavekalender. Gavekalenderen inneholdt ting jeg uansett trengte, småting og godteri. Jeg kunne få ting som undertøy, viskelær, blyant, refleks, sjokolade, lypsyl, hansker osv. Jeg husker kalenderen som verdens beste. Vi hadde nesten ikke penger, noe jeg fant ut som tenåring, merket det aldri som barn da mamma alltid prioriterte meg. Jeg husker jeg spurte henne en gang om hvordan hun hadde råd til det og da svarte hun at ved å handle på tilbud og flerpakninger som hun fordelte utover ble det ikke så dyrt. Herregud for en fin mamma jeg har💜 Anonymkode: d4b71...15a 5
Gjest Warrior Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Gavekalender. Mamma som hadde laget kalenderen og kjøpte små gaver, noen dager var gavene litt større. 24 Desember fikk jeg alltid den største og dyreste. Ikke så dyr som julegavene selvfølgelig, men dyrere enn de andre dagene.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Født i 97. Har alltid hatt vanlig sjokoladekalender. Anonymkode: f27a9...472 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 Gavekalender og den billigste sjokoladekalenderen. Har fortsatt den billigste sjokoladekalenderen hvert år, sjokoladen smaker like ekkelt nå som da, men den er jo så fin! Anonymkode: 80876...40d
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #7 Skrevet 1. desember 2020 86-modell. Som barn fikk jeg samme kalender hvert år, hvor min mor hadde pakket inn små gaver med noen smakebiter fra Freias Dessert-sjokolade. Anonymkode: f6182...291
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #8 Skrevet 1. desember 2020 Jeg er ikke den du spør, født på 80-tallet. Men mimrer over plastikkkalenderen min den lignet sjokoladekalenderen, men inni var bittesmå, flate, røde og blå plastfigurer med hull i, slik at man kunne lage et smykke av dem tilslutt. Herregud for noe ræl, men jeg synes det var stas! Det var også blå tom og jerry figurer i tom og jerrykjeksen 😄 glad man er litt mer opplyst på plastproblematikk i dag! Anonymkode: b8d85...497 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #9 Skrevet 1. desember 2020 sjokoladekalender hadde jeg da jeg var liten og fornøyd med det. Anonymkode: 6256e...2d5
Gjest Emet Skrevet 1. desember 2020 #10 Skrevet 1. desember 2020 (endret) Husker jeg alltid hadde den med de små "frimerke" sjokoladene. Kjøper fortsatt den typen av nostalgiske grunner Endret 1. desember 2020 av Emet
MissStiles Skrevet 1. desember 2020 #11 Skrevet 1. desember 2020 Så lenge jeg kan huske at jeg fått pakkekalender. Moren min lagde det til både meg og søsteren min.
Lillfrid Skrevet 1. desember 2020 #12 Skrevet 1. desember 2020 Pakkekalender med godteri, nips, små-leker, julepynt og nyttige ting 😍
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #13 Skrevet 1. desember 2020 Født i 91, hadde skokoladekakender de første årene jeg kan huske. Etterhvert kom pakkekalenderen til oss også, men da var jeg nok rundt 12 år. Fikk en neglelakk, sokker om jeg trengte det, nye hårstrikker, godteri på lørdagene, liten blanding av det jeg trengte og ting jeg hadde ønsket meg. Anonymkode: ed2b3...25c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå