Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2005 #1 Skrevet 6. august 2005 Siden jeg ikke aner hvor jeg kan skrive om det ellers, og siden jeg ikke kan gjøre en ting med det, syter jeg bare her på snikksnakk! Dette rommet mitt har begge storebrødrene mine hatt før meg, altså et såkalt arverom, når en flyttet ut fikk den eldste dobbeltrommet wuhu, men på soverommet så er det en vask og den har ingen av oss brukt, og nå gjør den opprør Det lukter blanding av søppel og julemat (surkål) her inne og jeg aner jo ikke hva jeg skal gjøre! ;( Jeg er ingen rørlegger heller! Grøss og gru! Hva ville dere gjort med en sånn vask? Jeg tror jeg går og sprayer godlukt i den, før jeg blir japansk sint
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2005 #2 Skrevet 6. august 2005 Hell vann i vasken og sørg for at det er vann i vannlåsen. Hvis det ikke er vann der, kommer det kloakklukt opp avløpsrøret.
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2005 #3 Skrevet 6. august 2005 men det har jo vært vannfritt i vasken de siste mulig 14 årene? Hvorfor skal den plutselig spy opp do nå i dag den 6 august?
Dru Skrevet 6. august 2005 #4 Skrevet 6. august 2005 Sånt skjer med vasker som ikke har vært i bruk på lenge. La vannet renne en stund, så bør problemet være løst.
Gjest Madeline Skrevet 6. august 2005 #5 Skrevet 6. august 2005 Du kan jo ta å helle i litt klor også.
Gjest seroxata Skrevet 7. august 2005 #6 Skrevet 7. august 2005 og fjerne hår fra avløpet sorry, dårlig jumor!
Gjest Violetta Skrevet 7. august 2005 #7 Skrevet 7. august 2005 Ville brukt litt flytende plumbo også jeg. Og så er det sant at det stinker av avløp som ikke er i bruk.
LilleBille Skrevet 7. august 2005 #8 Skrevet 7. august 2005 .. og etter all mulig rensing - om ikke vasken skal brukes - kan du jo slå i litt olje til slutt - på toppen av vannet - så det danner seg en hinne - og ikke vannet i vannlåsen fordamper så fort.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #9 Skrevet 7. august 2005 Også kanskje skru den på en sånn sjelden gang innimellom så du slipper det? Hvorfor bruker du den ikke? Jeg hadde vask her før, men den fjernet onkelen min, DET var dumt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå