AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Del Skrevet 1. desember 2020 Hadde intervju for to dager siden og var ganske nervøs så stilte ingen spørsmål til jobben. Jeg fikk forklart veldig godt hva som ble gjort så jeg kom ikke på noe å spørre om. Men tenker nå at det kanskje var dumt? At det viser mer interesse å faktisk stille spørsmål? Har ikke hørt noe på to dager og tenker kanskje at jeg blir avvist pga "manglende interesse". Vanskelig arbeidsmarked nå så slike feil kan fort bli dyre. Anonymkode: 8d7aa...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Del Skrevet 1. desember 2020 Kommer litt an på arbeidsplassen tenker jeg 🤔 Hvilket yrke er det snakk om? Anonymkode: 0dea2...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Del Skrevet 1. desember 2020 Jeg synes det varierer litt, og særlig på førstegangsintervju kan det være vanskelig å stille spørsmål. Men jeg leser mye om selskapet og bransjen i forkant slik at jeg er godt forberedt og kan stille spørsmål. Anonymkode: b6e5e...58d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Del Skrevet 1. desember 2020 Jeg stiller ofte spørsmål jeg ikke kan finne ut av på forhånd, type hvordan er arbeidsmiljøet på avdelingen og hvordan er du som leder. Synes det vitner om både lite kreativitet og liten interesse om man ikke klarer å stille et eneste spørsmål. Anonymkode: 11fc6...ad5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M71 Skrevet 1. desember 2020 #5 Del Skrevet 1. desember 2020 Ikke glem det klassiske spørsmålet: Hvorfor er jobben ledig? Kan være greit å vite om det er spesielle årsaker til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #6 Del Skrevet 1. desember 2020 Jeg tilsetter en del, og der er jo ikke alene nok til å ikke gi en person jobben. Det skal jo mer til såklart, men jeg synes det bør være mulig å komme på noe. De fleste stiller spørsmål, så det kan virke litt passivt å ikke gjøre det. Spørre om arbeidsmiljøet er fint, eller hvordan en typisk dag ser ut. Anonymkode: 2be42...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå