Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Anonymkode: 88ed7...d16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hobbypsykologer som sitter her inne. 

Anonymkode: e7703...728

• Liker 5
Skrevet

Lurte på det samme i dag. Får sjekke hos psykologforening

Anonymkode: 17090...7fc

Skrevet

Jeg sjekket på norsk psykologforening sine sider men ble på ingen måte klokere.. hvis noen vet - rop ut!:) 

Skrevet

Dere har vel ikke et eget lønnsoppgjør for alle psykologer? Jeg er med i et annet akademikerne-forbund, og for akademikerne på min arbeidsplass (Staten) var rammen på 0,45%. Det inkluderte også psykologer.

Anonymkode: ccf28...9b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere har vel ikke et eget lønnsoppgjør for alle psykologer? Jeg er med i et annet akademikerne-forbund, og for akademikerne på min arbeidsplass (Staten) var rammen på 0,45%. Det inkluderte også psykologer.

Ok, ja mulig det er sånn. Har ikke helt oversikt over hvordan det funker. Men hva vil en ramme 0.45% utgjøre på en lønn på ca 560 000? 

Skrevet

Spør din tillitsvalgt. Der får vi vår informasjon om lønnsoppgjøret for oss psykologer. Det er lavt i år som for de fleste andre.

Anonymkode: 48ac8...2c6

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, ja mulig det er sånn. Har ikke helt oversikt over hvordan det funker. Men hva vil en ramme 0.45% utgjøre på en lønn på ca 560 000? 

Da ganger du lønnen med prosenttallet. 560 000 * 0,0045 = 2520. Kan også bruke google: https://www.google.com/search?q=560000*0%2C45% 

Anonymkode: 5970e...433

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe sentral lønnsforhandling, bare lokale. På mitt sykehus fikk vi 1,74%. Vet ikke hva andre har fått. 

Anonymkode: ff2c8...3df

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du får ikke nødvendigvis 0,45% tillegg (det regnestykket klarer si selv!), pengene skal forhandles lokalt, og det gjøres i disse dager. Da kan det bli en annen fordeling, at .f.eks noen får med og andre mindre. Eller at alle får samme beløp. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke noe sentral lønnsforhandling, bare lokale. På mitt sykehus fikk vi 1,74%. Vet ikke hva andre har fått. 

Ja det stemmer nok ut i fra det jeg vet at psykologer tjener fullstendig ulikt fra landsdel til landsdel.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det stemmer nok ut i fra det jeg vet at psykologer tjener fullstendig ulikt fra landsdel til landsdel.. 

Det handler ikke bare om årlige lønnsforhandlinger. Men alle akademiker-forbund har lokale lønnsforhandlinger, ingen sentrale tillegg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det handler ikke bare om årlige lønnsforhandlinger. Men alle akademiker-forbund har lokale lønnsforhandlinger, ingen sentrale tillegg. 

Psykologer har sentrale lønnsforhandlinger på sykehuset annenhvert år, og lokale året i mellom. Da forhandles alle minimumslønnene. Annenhvert år har man lokale forhandlinger med pott hvor man sender inn egne lønnskrav. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Psykologer har sentrale lønnsforhandlinger på sykehuset annenhvert år, og lokale året i mellom. Da forhandles alle minimumslønnene. Annenhvert år har man lokale forhandlinger med pott hvor man sender inn egne lønnskrav. 

Ok, da har de en annen løsning enn Akademikerne generelt har. Det er heller ikke alle psykologer som er ansatt på sykehus. Uansett tror jeg ikke TS kan forvente seg så mange kroner, det har ingen andre i helsevesenet fått i år heller. Med mindre TS jobber privat og arbeidsgivers økonomi går så det suser. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ok, da har de en annen løsning enn Akademikerne generelt har. Det er heller ikke alle psykologer som er ansatt på sykehus. Uansett tror jeg ikke TS kan forvente seg så mange kroner, det har ingen andre i helsevesenet fått i år heller. Med mindre TS jobber privat og arbeidsgivers økonomi går så det suser. 

Jeg jobber på sykehus ja🙄 så blir ikke så mye regner jeg med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...