AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Deltar dere? Og hva er sjansen for å vinne? Har du vunnet? Anonymkode: 40573...955
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 jeg har, en gang, vunnet 50 kr i NSB sin julekalender. Passet bra siden vi skulle til sørlandet til jul, og kunne ta tog. For å bruke de pengene, måtte man kjøpe billett før toget gikk, hos konduktøren. Da kostet billetten 600 kr istedenfor 199 eller hva det var før det på nett. 😆 Jeg har altså tapt penger på det, fremfor å kjøpe togbillett på nett, eller i det hele tatt, ta bus (49 kr var billigste bussbilletter). Har aldri deltatt i den kalenderen etter det. Har aldri vunnet noe i de andre. Men brukte å ta norwegian sine fordi de er litt gøy. Anonymkode: 50b1e...b30
Arkana Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Ja, jeg har vunnet ganske mye til sammen over de årene jeg har deltatt. Det har vært bl.a. gavekort, godteri, en kjole, parkas til barn, bag, vognpose og et kakefat, det var det jeg kom på i farta i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Jeg har vunnet noen ganger😊 så jeg fortsetter å delta, gjør ikke meg noe å skrive en liten kommentar eller trykke liker når det er mulig å få noe gratis greier. Anonymkode: f54db...634
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Da jeg deltok for flere år siden vant jeg hver jul. Det var koselig og alltid spennende. Nå er det mindre og nesten aldri. Har tidligere vunnet design gullsmykke med øredobber, Ray ban solbriller, påskeegg med sminke, lunsj for 2, stort Lego sett kom på døren en jul, en radio, og det største jeg vant var en handlekurv med varer fra ulike butikker til 10 000 kroner. (Det sprøeste var at dongeribuksen passet perfekt og har vært den fineste jeg har hatt. Jeg som må prøve i timevis ellers...) Har ikke vunnet de 2 siste årene, men får prøve litt i år Anonymkode: b7e8d...fe5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 Har vunnet endel. I fjor vant eg et lekkert servise som var verdt et par tusen masse skåler og kopper. Litt småpremier her og der. Men er mye vanskeligere å vinne noe nå enn bare for et par 3-4 år siden ... Anonymkode: 1ff88...225
abderitt Skrevet 2. desember 2020 #8 Skrevet 2. desember 2020 Har vunne eit par gåvekort og flytur/retur Paris.
Amatariel Skrevet 2. desember 2020 #9 Skrevet 2. desember 2020 Mange år siden jeg har vunnet på adventskalender på nett gitt... Men for ikke lenge siden vant jeg et gavekort på 2500 kr for å ha meldt meg på et nyhetsbrev. Var sånn typisk "skriv inn din e-postadresse her og vær med i trekning av gavekort". Husket knapt at jeg gjorde dette da jeg 3 måneder senere mottok e-post om at jeg hadde vunnet. Trodde det var spam og lureri helt til den dagen jeg hadde gavekortet i hånden, sto på butikken og fikk bekreftet fra den ansatte om at det var penger på det
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #10 Skrevet 2. desember 2020 Min x vinner innimellom, vant et reisesett med glattetang og hårføner til meg, og en svindyr mobil. Fikk den siden han fikk ny via jobben uansett. Anonymkode: a226c...cc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå