AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Ble slutt for en uke siden og vi har ikke snakket sammen siden da. Jeg har få venner og jeg savner å snakke generelt med han. Jeg føler meg isolert og alene. Har ingen å dele hverdagen min med om. Om jeg ser noe kult/ morsomt osv så vil jeg gjerne snakke med han om det. Savner den hverdags praten. han ville ikke snakke noe mer med meg. Sa det var best om vi ikke hadde kontakt nå rett etter bruddet. Hvorfor det?😔 jeg vil ikke ha han tilbake i et forhold, men jeg savner bare å ha noen å snakke med. Vi klikket sånn godt sammen på det planet med ting vi syntes var morsomt og koselig. det var han som gjorde det slutt. Han har fortsatt følelser Så hvorfor går det ikke bare an å snakke sammen istede for å gå helt isfront? Anonymkode: 3da23...ddf
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Fordi det er det normale å gjøre. Du vil ikke ha et forhold med han. Din eks. Da går han selvfølgelig videre, og orker selvfølgelig ikke sitte å jatte med deg. Voks opp. Anonymkode: 27931...22f 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Fordi det er det normale å gjøre. Du vil ikke ha et forhold med han. Din eks. Da går han selvfølgelig videre, og orker selvfølgelig ikke sitte å jatte med deg. Voks opp. Anonymkode: 27931...22f Ts skriver at kjæresten gjorde det slutt. Dvs den som gikk, ønsker ikke kontakt. Anonymkode: 7fa52...35f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå