Gå til innhold

Er det greit typen sa venninna mi var litt fin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nok dum og spurte. Har alltid vært veldig usikker på meg selv og blir fort sjalu. Kjærester før har vært utro osv mot meg så det preger jo selvtilliten. 
men jeg Spurte han og hans svar var « du er penere» så spurte jeg igjen « jammen du syntes vel hun var fin?» og da sa han « kanskje litt» 

jeg er dum men nå er jeg litt lei meg faktisk. 

Anonymkode: 1a970...cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg var nok dum og spurte. Har alltid vært veldig usikker på meg selv og blir fort sjalu. Kjærester før har vært utro osv mot meg så det preger jo selvtilliten. 
men jeg Spurte han og hans svar var « du er penere» så spurte jeg igjen « jammen du syntes vel hun var fin?» og da sa han « kanskje litt» 

Hva skulle han gjøre da? Lyve? Du ba om det, og han svarte ærlig. Men jeg skjønner at det er rart og vondt å forstå at kjæresten synes at andre er pene eller fine. Det er først nå etter 15 år at jeg ikke orker å bry meg om kjæresten min skulle si noe sånt. Det tok lang tid. Sånn er det bare for noen. Men du kan ikke bli sur på han for et ærlig svar. Var jo ikke akkurat som om han sa noe sånt uoppfordret. 

Anonymkode: 7eb93...65b

• Liker 10
Skrevet

Du svarer jo på det selv, dumme spørsmål får som oftest dumme svar. :P Det er nå deg han er sammen med så ikke legg for mye i svaret hans nå. 

• Liker 10
Skrevet

Teit av deg å bli lei deg for et ærlig svar når du pressa han. 

Om min type hadde presset meg sånn om sine kompiser ville jeg også vært ærlig og sagt at de kanskje er litt kjekke dersom de er det. Det har ingenting med at jeg er tiltrukket av dem. Man ser jo om noen er pene. 

Kjæresten din da jo også at han syntes du er penere! 

Ja du er teit og utrolig usikker. 

• Liker 9
Skrevet

Å gud hjelpes. 

Anonymkode: 6d361...8a8

• Liker 11
Gjest Maxwell
Skrevet

Synes ikke han gjorde noe feil ved å svare sånn. Han sa jo bare "kanskje litt" og at du er penere. Er det noe å bry seg om egentlig? 

Skrevet

Se på vakre kvinner som blomster i en blomstereng🌺🌸🏵️🌻🌼 De er alle vakre, men han valgte å plukke DEG 🌹💕

Anonymkode: 13d8c...00d

• Liker 6
Skrevet

Kanskje litt?

Se for deg at du er i en klesbutikk med moren din. Hun finner en kjole og spør om du synes den er fin. Du svare "kanskje litt". Ville du i det heletatt vurdert å kjøpe en "kanskje litt fin" kjole? 

Det er mange, mange kjekke menn der ute, men det betyr ikke at jeg har lyst til å bli sammen med dem eller ligge med dem. Jeg kan bare registrere at utseendet er bra. Det betyr ikke noe for meg

Anonymkode: 5074c...1fb

• Liker 11
Skrevet

1. Ja, det er greit.

2. Jobb med å øke selvtilliten din.

3. Lær deg å ikke stille spørsmål du ikke ønsker å høre svarene på.

Anonymkode: ad121...f06

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ikke spør om ting du ikke vil ha svar på. Han svarte ærlig, men ikke lurt. Jeg spurte samboer om han syns dama til kompisen var fin. For selv er jeg misunnelig på hennes utseende, syns hun er utrolig søt. Han svarte joda, men utseende er ikke alt, han hadde aldri orket å leve med henne pga ditt og datt. Så kun basert på utseende er hun pen, men samlet var det ikke ei han kunne vært betatt av. 

Uansett så sa han jo ikke av seg selv at venninna di er litt fin. Han sa kanskje litt etter mas fra deg. Kanskje han ikke likte temaet i det hele tatt. 

Anonymkode: 081a8...3b6

• Liker 3
Skrevet

Du ser vel selv om venninnene dine er pene eller ikke, så om du ikke vil høre at typa di synes de er pene, så spør du ikke. 

Hva vil du ha, en ærlig mann eller en løgner? 

Anonymkode: c0d7f...1c9

• Liker 7
Skrevet

Det er jo DU han er sammen med..?

Skrevet

Det er lov å ha øyne selv om man har kjæreste. 

Ja, du overreagerer. Hvorfor spurte du hvis du ikke tåler svaret? 

• Liker 3
Skrevet

Dette er ikke noe annet enn patetisk.

Anonymkode: 7395e...d09

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kanskje litt?

Se for deg at du er i en klesbutikk med moren din. Hun finner en kjole og spør om du synes den er fin. Du svare "kanskje litt". Ville du i det heletatt vurdert å kjøpe en "kanskje litt fin" kjole? 

Det er mange, mange kjekke menn der ute, men det betyr ikke at jeg har lyst til å bli sammen med dem eller ligge med dem. Jeg kan bare registrere at utseendet er bra. Det betyr ikke noe for meg

Anonymkode: 5074c...1fb

Dette syns jeg egentlig var en fin sammenligning. 

Jeg hadde heller ikke kjøpt en "kanskje litt" fin kjole.. 

Dessuten kan du ikke henge deg opp i det når du presset han til å svare. Han svarte til og med først at du er penere, men det svaret var ikke godt nok for deg. Jeg syns kjæresten din svarte deg på en så diplomatisk måte som deg går an, jeg. 

Anonymkode: 3b5ce...5fb

• Liker 5
Skrevet

Beklager, men vil du ikke vite, så spør du ikke. Dessverre var jeg som deg, eller dvs jeg spurte aldri, jeg antok. Det er sinnssjukt slitsomt både for den det går utover og den som er sjalu. 

Skrevet

Det høres ut som at kjæresten din svarte deg på en ærlig, men samtidig omtenksom måte. All ære til ham for det. Han var opptatt av å fortelle deg at han liker deg best og prøvde å svare deg på en ikke-sårende måte men likevel reagerer du negativt.

Enig med de andre her i at du må jobbe med selvtilliten, sjalusien og ikke spørre om sånt, hvis du ikke takler svaret. 

Saken er at ingen mennesker slutter å synes at andre mennesker er fine, flotte, vidunderlige, sexy, teite, stygge og kjedelige selv om de får seg kjæreste.

• Liker 2
Skrevet

Hadde han sagt hun var kjedelig eller stygg, hadde du blitt sur fordi han løy. 

Anonymkode: 9b867...7b5

• Liker 8
Skrevet

Hjelpes meg, sånne som deg hadde jeg aldri orket å være sammen med.

Du spurte kjæresten din, han svarte. Hva vil du han skal si? At alle vennene dine er stygge? 

Anonymkode: 5a562...c04

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...