Gå til innhold

liker du Two and a half man?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare digger Two and a half man, Liker alle som spiller i serien. Men Charlie er jo kjempe bra. synd han fikk sparken til slutt.

Anonymkode: 55817...0f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

alt for teit og barnslig humor, etter min smak...      

Anonymkode: 0f399...bcb

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt som med friends og seinfeldt. Artig da det kom ut og de 3-10 første gangene med repriser. Nå er det bare utdatert og kjedelig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Men når Charlie sheen hadde hovedrollen var serien best :) 

Anonymkode: 9afae...40f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den var helt hysterisk morsom i starten.  Lo så jeg grein ganske ofte og digga Charlie. Etter hvert syns jeg det ble platt og tomt, og da Charlie slutta syns jeg de kunne kutta hele serien. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke særlig sansen for two and a half men. Den eneste som gjør(gjorde) serien noe interessant er Charlie, og når han forsvant så forsvant også absolutt all interesse for å i det hele tatt se serien, så nå skrur jeg av så fort den kommer på.

Anonymkode: 94eda...d9d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🎵 Men men men men, menmen men men men, men men men men, menmen men men men, men men men men menmen men, oohoooh oooh ooh, aa aaa 🎶

Anonymkode: dcf8f...1c7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda skrev (På 1.12.2020 den 19.58):

Det er litt som med friends og seinfeldt. Artig da det kom ut og de 3-10 første gangene med repriser. Nå er det bare utdatert og kjedelig.

Du setter ikke Two and a half men i samme bås som Seinfeldt og Friends 😳😳😳 De to siste blir jeg aldri lei av og de er fremdeles kjempepopulære. 

Anonymkode: 5043d...ff9

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Du setter ikke Two and a half men i samme bås som Seinfeldt og Friends 😳😳😳 De to siste blir jeg aldri lei av og de er fremdeles kjempepopulære. 

Anonymkode: 5043d...ff9

Enig!! Har vel aldri fått helt dreisen på Seinfeldt, men Friends (hvertfall de siste 7 sesongene) er for meg det beste som har blitt laget for tv og vil stå til evig tid. Elsker den serien og har sikkert sett den over 20 ganger 😛 Two and a half men er helt ok, men ikke mer enn det.

Anonymkode: c4fd4...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Digger denne serien.....samme med Friends.
Serien var best med Charlie Sheen men likte den med AK også.

Anonymkode: 3a652...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å synes det er morsomt når noen er så mislykket som Alan.

Anonymkode: 6ad84...53f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Digger denne serien.....samme med Friends.
Serien var best med Charlie Sheen men likte den med AK også.

Anonymkode: 3a652...34b

Første sesongen med AK var helt grei, men ble ræva etter det. Alan blir også en snyltende tosk. Han bodde hos Charlie også, men det var anderledes siden de skal forestille brødre. Jake var nesten ikke med noe mer og til og med Berta sluttet å være morsom. 

Anonymkode: 21bd2...db3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forferdelig prepubertalt humor. Forferdelig kvinnesyn  Forferdelig glamorisering av noen forferdelig umodne mannebabyer. Dårlig humor. Hater det programmet så jævlig. Hater svogeren min som syns det er morsomt så jeg har blitt tvunget til å se det i alle år det har gått.

Anonymkode: 70496...449

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den type "humor program" med latter i bakgrunnen er forferdelig plagsomt. 

The office feks, da snakker vi genialt lagd humor 

Anonymkode: 5e299...421

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være en av de dårligste seriene som går på dagtid føler jeg, og jeg skjønner heller ikke hvorfor den går på dagtid. Det er jo bare slibrig og seksualisert.. Hvem som har ligget med Charlie Sheen for å få en rolle. Jeg likte Charlie Sheen i filmene Hot Shots 1 og 2 på 90 tallet, men den sitcom serien klarer jeg bare ikke.

Litt ekstra spesielt å se på når man nå vet at han er HIV positiv og led av rusproblemer under innspillingen.

Anonymkode: d0889...14b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Synes hele programmet er irriterende og jeg er ikke glad i sitcoms. Friends er ok fordi jeg vokste opp med det og jeg synes enkelte episoder er morsomme. 

Men Two and a half men er bare tåpelig. Fullt av umodne menn som er på jakt etter deilige og dumme damer. I tillegg er det viktig å ha med ei kjerring som er sur og kjeftete. Misliker når det er lagt opp til at man skal le og med et publikum som ler seg ihjel. Nei, ikke min greie. 

Liker nok mer sarkasme og humor som ikke er så åpenbar og overdrevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...