Gå til innhold

Familiemedlem som alltid har noe negativt å si om meg bak ryggen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! En av mine nærmeste familiemedlemmer har alltid noe ufint å si om meg... Noen ganger sier hun det til meg, men som oftest sier hun det til de andre i familien, det vet jeg fordi jeg hører at hun gjør det hver eneste dag... Jeg gruer meg nesten alltid til å være sammen med henne, for det er ikke særlig behagelig å tilbringe tid med noen som du vet sier så mye stygt om deg og har så mange sterke meninger om absolutt alt du gjør... Hun blander seg opp i måten jeg kler meg på, måten jeg beveger meg på, måten jeg gjør forskjellige oppgaver på, utseendet mitt, osv... Om jeg ikke gjør akkurat det hun ønsker at jeg skal gjøre, merker jeg at hun blir sutrete, og så begynner hun å klage til de rundt seg... Jeg har så å si aldri snakket dritt om henne bak ryggen hennes, så jeg skjønner ikke hvorfor hun gjør det mot meg... Det er greit at hun ikke liker det jeg gjør, men det virker som om det er det eneste hun bryr seg om... Jeg blir utslitt av å være sammen med henne... Jeg vet ikke om det er meg det er noe galt med... Jeg aner ikke hva jeg kan gjøre for at hun skal bli fornøyd, for hun blir jo aldri fornøyd... Av ulike grunner kan jeg ikke velge å ikke treffe henne... Hun er som sagt et nært familiemedlem, og hun er snill når hun snakker med meg, men det irriterer meg at hun ikke kommer til meg når det er noe hun ikke liker ved meg istedenfor å sladre til alle andre... Hva kan jeg gjøre? Jeg trenger råd!

Anonymkode: f33cb...c8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan reagerer  de andre i denne familien på oppførselen hennes da?

Anonymkode: 8f40f...350

Skrevet

Beste rådet er å bare gi opp. Etter å ha hatt en svigerinne fra helvete i 15 år så lærte jeg etterhvert å bare ikke bry meg! Hvis folk lurte på om ting var sanne så fortalte jeg hva som var sant. For mens hun pratet dritt så bygget jeg opp sterke bånd med alle de hun snakket dritt om.

så hennes tantebarn vet også at hva tante sier er det ingen som gidder bry seg om, for tante er uansett en drittsekk. (Gjort opp egen mening uavhengig av meg)

grunnen til at hun gikk(går) etter meg var fordi hun ser på meg som et svakt link. Er ikke noe blodsbånd heller, og da rettferdiggjør hun det på den måten også.

Anonymkode: 73479...df7

Skrevet

drittunger eksisterer dessverre i alle aldersgrupper! 

0g sånne hjernedøde tullinger DRITER jo selvfølgelig en veldig lang marsj i at dem sårer veldig mange andre mennesker.  

Anonymkode: cb847...d67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...