AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Har arvet så vanvittig mye babyklær fra slekt og naboer, mye mer enn jeg kommer til å få sjans til å bruke😅 Har ikke fått bladd igjennom alt, men det meste er helt og pent og omtrent som nytt (noen plagg har gulpeflekker, visstnok). Har tenkt å gå igjennom og plukke ut det jeg synes er fint og mangler selv, men hva med resten? Tar Fretex imot babytøy? Har ikke lyst til å selge det ettersom jeg fikk det gratis selv, vil gjerne at det skal gå til noen som trenger det. Anonymkode: 6922c...d87 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Hos oss så tar de imot klær på helsestasjonen, der hvor det er åpen barnehage. Slik kan man ta med seg det man trenger i den og den str også tar man det tilbake når barnet har vokst ut av det, og det fortsatt ser ok ut. En veldig grei løsning syntes jeg, både økonomisk og miljøbevisst. Og jeg liker tanken på å hjelpe noen her jeg bor også, er mange i nærmiljøet som også trenger hjelp, ikke bare de jeg ikke ser.. Anonymkode: 4881a...262 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Glemte å skrive : kan du ikke sjekke om dere har en lik løsning på din lokale helsestasjon? 😊 Anonymkode: 4881a...262 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Ser folk legger ut på termingrupper osv også, er ikke noe problem å bli kvitt. Anonymkode: 25059...b59 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Jeg ga mye jeg fikk videre til venninner og familie som skulle ha barn 🤷 Anonymkode: 75977...cb9 2
Huffda Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 Jeg byttet alt mitt, minus noen arvestykker og ting som bestemødre hadde strikket etc i neste størrelse hele veien. Tror jeg kjøpte typ 5 plagg nytt til ungen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hos oss så tar de imot klær på helsestasjonen, der hvor det er åpen barnehage. Slik kan man ta med seg det man trenger i den og den str også tar man det tilbake når barnet har vokst ut av det, og det fortsatt ser ok ut. En veldig grei løsning syntes jeg, både økonomisk og miljøbevisst. Og jeg liker tanken på å hjelpe noen her jeg bor også, er mange i nærmiljøet som også trenger hjelp, ikke bare de jeg ikke ser.. Anonymkode: 4881a...262 Det var et fint tips! Skal høre med dem Det er virkelig så mye fint tøy, en del av plaggene har fortsatt prislappen på. Anonymkode: 6922c...d87
supernaturalfan Skrevet 2. desember 2020 #8 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har arvet så vanvittig mye babyklær fra slekt og naboer, mye mer enn jeg kommer til å få sjans til å bruke😅 Har ikke fått bladd igjennom alt, men det meste er helt og pent og omtrent som nytt (noen plagg har gulpeflekker, visstnok). Har tenkt å gå igjennom og plukke ut det jeg synes er fint og mangler selv, men hva med resten? Tar Fretex imot babytøy? Har ikke lyst til å selge det ettersom jeg fikk det gratis selv, vil gjerne at det skal gå til noen som trenger det. Anonymkode: 6922c...d87 Bruk appen goodify eller julehjelp på finn og gi vekk 👍🏻 mange med dårlig råd som hadde satt stor pris på det 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #9 Skrevet 3. desember 2020 supernaturalfan skrev (17 timer siden): Bruk appen goodify eller julehjelp på finn og gi vekk 👍🏻 mange med dårlig råd som hadde satt stor pris på det Det var lurt, ikke hørt om Goodify før men den virker jo fin til flere ting😊 Anonymkode: 6922c...d87 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #10 Skrevet 3. desember 2020 Frivillighetssentral e.l. som hjelper vanskeligstilte mødre? Anonymkode: b0e6a...1f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå