Gaupen Skrevet 6. august 2005 #1 Del Skrevet 6. august 2005 Er det noen som spiller golf? Selv har eg spilt/ vært en del på rangen og en del ute på banen å spilt. Har dere noen morsomme historier å komme med? Spilte på lommedalen gk på torsdag, fikk 23 poeng, første gang eg spilte 18 hull, pluss eg spilte ut med driveren. Kjempe gøy =) Driver 150 -180 meter, kjempe stolt av meg selv hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 7. august 2005 #2 Del Skrevet 7. august 2005 Jepp, jeg spiller golf. Tok det grønne kortet for noen år siden, men det har ikke blitt så veldig mye spilling. Iår har jeg faktisk ikke vært på banen en eneste gang Har ikke hatt tid. Har kjøpt nytt golfsett, ikke prøvd det engang Hadde en liten plan om å komme meg på banen idag, iallefal på dr, men været er ikke særlig bra, så vi får se. Morsomme historier... Denne var iallefall ganske pinlig.... Var på utdrikkningslag til en venninne i fjor. Vi var i en golfhall for å prøve å slå litt. Jeg var den eneste av oss som spilte golf, noe alle var klar over. Sto inne og skulle slå noen baller, proen skulle gå rundt å undervise oss. Det var utrolig varmt inne, midt på sommeren, og jeg hadde ingen hanske. Ble rimlig svett på hendene. Da proen kom til meg og jeg skulle slå første ballen glapp jeg køllen. Den fløy rett i veggen på andre siden, mens ballen gikk et par meter. Alle snudde seg mot meg, og jeg skulle gjerne hatt et hull å gjemme meg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupen Skrevet 8. august 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 8. august 2005 Heisann Du =) Du må jo komme deg ut selv om det regner hehe meg og min mann var ute i går, da var det skikkelig drittvært til tider, begynte å gå med paraply men det var jo bare stress =) SÅ vi gikk uten, ble våt ja, men det gjor ikke noe.. Eg skal prøve å få tatt GK nå snart, men det er gøy å spille golf, utrolig morsomt, etter vi har gått 18 hull, så har eg lyst å gå 9 til Liker dette veldig bra.. Hehe morsom historie, flaue hendelser er alltid like bra =) Stå på, ikke gi opp ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 10. august 2005 #4 Del Skrevet 10. august 2005 spiller golf jeg å, tok grønt kort for 2 år siden, ble lite ifjor, men har vært å spilt en del ganger i år. mye fordi typen har blitt hekta.. tja... flaue hendelser.. ingen egentlig, eneste var at jeg klarte å bruke 7 baller for å slå over en BEKK som var ca én meter bred... det var flaut faktisk. skjønner ikke hvordan det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå