Gå til innhold

Hvordan oppmuntre ham til å gå ned på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg kan telle på en hånd de gangene han har gjort det, og vi har vært sammen i ett år...

Jeg dusjer og vasker meg hver kveld og suger ham jevnlig 1-2 ganger pr uke, enten under sex eller isolert som BJ. (Ikke at jeg mener det skal være 50/50 her akkurat, men bare nevner det fordi jeg har lest at andre bruker det som argumentasjon til/fra.)
Begynner jo å lure på om han kanskje ikke liker den biten selv om det er han selv som har tatt initiativ til det de gangene og jeg har kommet relativt raskt.

Noen råd?

Anonymkode: a6a68...e1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror jeg kan telle på en hånd de gangene han har gjort det, og vi har vært sammen i ett år...

Jeg dusjer og vasker meg hver kveld og suger ham jevnlig 1-2 ganger pr uke, enten under sex eller isolert som BJ. (Ikke at jeg mener det skal være 50/50 her akkurat, men bare nevner det fordi jeg har lest at andre bruker det som argumentasjon til/fra.)
Begynner jo å lure på om han kanskje ikke liker den biten selv om det er han selv som har tatt initiativ til det de gangene og jeg har kommet relativt raskt.

Noen råd?

Kanskje du kan spørre ham rett ut? 

• Liker 5
Skrevet

Ikke for å være frekk, men bildet lyver ikke🤭 En hver mann burde skjønne at han er en egoist hvis oralsexen kun er enveis, det finnes ingen unnskyldninger for dette...

Jeg vet faktisk ikke om det finnes råd for dette...

iuui.jpg

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen råd?

Jeg elsker å tilbringe timesvis mellom bena på ei dame. Å slikke leenge er det deiligste jeg vet.

Er vel noen menn som ikke liker det kanskje, men de vet ikke hva de går glipp av er min første tanke.😅

Dama mi var ikke så keen på oralsex når vi ble sammen fordi hun ikke hadde så gode erfaringer med det, men nå har pipa virkelig snudd og hun ELSKER å bli slikket hver kveld før hun sovner til orgasme. Sier hun sover så mye bedre og føler seg tilfredsstilt. Pleier å slikke henne til en orgasme før samleie og gjerne 1-2 etter samleie.😍

Anonymkode: 5fdf3...350

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg elsker å tilbringe timesvis mellom bena på ei dame. Å slikke leenge er det deiligste jeg vet.

Er vel noen menn som ikke liker det kanskje, men de vet ikke hva de går glipp av er min første tanke.😅

Dama mi var ikke så keen på oralsex når vi ble sammen fordi hun ikke hadde så gode erfaringer med det, men nå har pipa virkelig snudd og hun ELSKER å bli slikket hver kveld før hun sovner til orgasme. Sier hun sover så mye bedre og føler seg tilfredsstilt. Pleier å slikke henne til en orgasme før samleie og gjerne 1-2 etter samleie.😍

Men er ikke dette noe TS og kjæreste burde snakke om? På en direkte og ærlig måte? 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor kaller du det"å gå ned på"?

Anonymkode: e1bde...f60

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kan jo være han ikke liker det!..! 

Anonymkode: 67ff2...39c

• Liker 1
Skrevet

Si det... legg deg på senga, skrev beina og si at nå skal han få dessert.

jeg personlig hadde sagt at nå har et år gått med suging 1-2 ganger i uka, år 2 skal være slikking 1-2 ganger i uka i stedet.

Anonymkode: 20c0b...90a

• Liker 1
Skrevet

69 er jo en fin stilling for likestilling på oralsex omerådet

• Liker 1
Skrevet

Du burde kanskje spørre ham direkte. Noen menn (eller "menn") liker ikke å prate om sexlivet sitt med partneren, det skal nevnes. 

I mine to forrige forhold ville ikke partneren slikke meg. For ordens skyld: nydusjet, nybarbert, suger ham.

Partner nummer en gadd heller ikke fingre meg.

Sex med nytelse som går en vei ble etter hvert for kjedelig for meg, så jeg gadd ikke ha sex med dem. Hvis jeg mot formodning skulle enda opp med enda en som ikke liker at jeg - Gud forby - skal få orgasmer, slår jeg opp eller finner en elsker. 

Æ

Anonymkode: 09a2d...442

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen råd?

Er du glattbarbert??? 

Anonymkode: d1b82...060

Skrevet

Ikke alle liker det, og det er helt greit. Mange skammer seg også over å ikke like det, og det blir vanskelig å si det rett ut, siden man risikerer fordømmelse.

Men om du må ha det må du nesten få det avklart.

Anonymkode: 6cbfc...e9f

• Liker 1
Skrevet

Samme her, min kysser meg nedentil men slikker ikke, jeg tror han er usikker/uerfaren. Han har sagt i andre sammenhenger at han aldri har kjent "surlukt" av meg verken nedentil eller svette osv, og jeg er alltid nydusjet og nybarbert når vi skal ha sex. Han ville heller ikke ta meg i rompa det første året, viste seg at han hadde gjort det med eksen og fått drit på seg og blitt litt kvalm av det, og aldri prøvd igjen. nå tar han meg i rompa så ofte han får lov. Mulig det er usikkerhet eller dårlig erfaring som spiller inn.

Anonymkode: cbf9c...7e5

Skrevet

Er sammen med en kvinne som ikke liker å bli slikket, hun liker heller ikke å gi. Ganske frustrerende når jeg elsker å gi. Heldigvis er vi relativt kompatible på mye annet. Men i perioder er det et STORT savn...

M

Anonymkode: c74ca...392

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du glattbarbert??? 

Anonymkode: d1b82...060

Jepp. Trodde det var en fordel?

Liker ikke å ha hår selv så gjør det for min egen del.

ts

Skrevet

Ja, må kanskje avklare det for nå er jeg bare usikker og det er ikke noe god følelse... Kjipt om alt skulle bunne i en misforståelse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så heldig hun er! Hvorfor elsker du slikking?

Anonymkode: dd15f...8f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Så heldig hun er! Hvorfor elsker du slikking?

Anonymkode: dd15f...8f9

En del av oss tenner skikkelig på å forsyne oss av kvinnekjønnet, og gjør det av lyst. Da kan vi holde på lenge og ofte uten at det blir et ork.

Anonymkode: 0475c...c4a

• Liker 1
Skrevet

Sett deg på ansiktet.

Anonymkode: a61d8...18b

• Liker 1
Skrevet

Mannen min gjør det heller aldri selvom jeg har sagt jeg gjerne vil han gjør det. Han sier "til helgen", men det skjer aldri... jeg har sagt at jeg syntes det blir for lite av det, men at hvis det er noe han ikke liker å gjøre så skal han selvfølgelig få slippe. Han sier han er lat. Kanskne typen din også rett og slett er lat? Jeg har slikket damer selv og det kan jo være litt krevende om det tar lang tid, altså man blir sliten i tunge, kjeve og nakke. Om det er greia kan dere finne en annen stilling. Han kan sitte på gulvet mens du ligger på kanten av senga? Bare snakk med han om det, enten han vil eller ikke. Kommunikasjon er Key. 

Anonymkode: 981ce...6d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...