AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Jeg har vært av- og på med en i flere år. Han gjør det slutt, deretter angrer han, og det går bra helt til det går dårlig i livet hans- da dytter han alt unna, og dumper meg med begrunnelsen at han mistet følelsene. Det har blitt verre, og nå er vi i en dumpet-fase. Vi hadde akkurat begynt å prate igjen, men pga corona har han blitt fullstendig isolert et sted uten venner, familie og meg. Merker at han er kald, trekker seg unna og gir meg blandede signaler. Jeg forsøker alt jeg kan å holde liv i relasjonen med flørting, vennlighet og initiativ. Det er utrolig slitsomt, og jeg har også forsøkt å ikke ta kontakt. I begynnelsen fører det ofte til at han tar kontakt bare for å holde det i live, før han etterhvert "mister følelsene". Humøret hans varierer enormt, og noen ganger "forsvinner han" i timesvis, noe jeg tror er et rop om oppmerksomhet. Før corona hadde jeg klart å komme igjennom til han, han åpnet seg, og han har sagt han sliter med depresjon når han blir isolert. Jeg så utrolig bedring i kjærlighetsdelen av forholdet før corona, men corona ødela alt. Det virker som han sliter veldig nå, det vil han selvfølgelig ikke innrømme, og trekker seg helt unna. Da føler jeg nesten at jeg er "fienden" som holder han tilbake, som om han har det sånn fordi han er med meg. Jeg tror han ofte kun ser at han ikke hadde det bra i retrospekt. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er så sliten av å trå på glasskår, sliten av å aldri vite om han bare skal forlate meg, sliten av å bli forlatt og ha ordentlig kjærlighetssorg, frykt og sjalusi. Det tærer også på mine følelser. Samtidig elsker jeg han virkelig, og vi har 6 år bak oss. For det meste bra, det er de to siste årene hvor han har slitt mer og mer. Jeg ønsker ikke å gå fra han når han ikke har det bra, men det ødelegger mitt liv å ikke "forstå han". Jeg skjønner ikke hvordan han kan virke så lykkelig, savne meg så hardt og bare ville være med meg, og så brått skifte til å trekke seg helt unna alle og ignorere eller avvise meg og ha ingen følelser. Anonymkode: a7765...2a5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Men med 6 år sammen - har dere ikke snakket om dette? Anonymkode: d5d30...390
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men med 6 år sammen - har dere ikke snakket om dette? Anonymkode: d5d30...390 Ikke alltid vært sånn, først og fremst de siste to årene. Han har sagt han "vet ikke hvorfor han er sånn, han bare er av og på". Han dumper meg ofte ganske brutalt, så selvtilliten er ikke på topp til å konfrontere han når vi er sammen igjen, jeg begynner å bli litt frynsete. Fokuserer jo bare på å få forholdet i gang igjen. Vi har pratet noen ganger og han har innrømmet at han blir deprimert til tider, men hvis det ikke er han som tar det opp nekter han bare for at det er noe galt.. Men feks i fjor sa han plutselig at han ikke så noe poeng i å leve osv, og da ble jeg dødsbekymret. Jeg fulgte opp og spurte han rett ut noen måneder senere om hvordan han følte seg pga dette, og da var han bare kald" ja alt er fint nå". Anonymkode: a7765...2a5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Nei, vet du meg hva... Dette er ikke bra for deg! Anonymkode: 09afc...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Minner meg litt om mitt forhold. 6 år sammen vi også. Eneste som ikke er likt er at han innrømmer noe form for depresjon, selv om jeg er sikker på at han sliter med noe.. så på og så brått slutt. Kan være at jeg er uenig i noe (feks relasjon til hans eks, prioriteringer han gjør etc) . Takle ikke kritikk på noe vis enda jeg prøve å ta det opp på en pedagogisk måte. han dumper og jeg er knust.. vært slutt to ganger (1 mnd hver gang med taushet). så kommer han tilbake og vil ting skal være bra.. jeg har slitt masse med sorg og er redd han går/plutselig snur. Men jeg er hard og krever at han snakke når han vil tilbake. Noe han gjør da men så lukke han seg igjen.. jeg vet hvordan du har det og at man blir syk av det selv.. Vi er ikke i noe sunt forhold noen av oss og vi burde bare stengt døren når de vil tilbake, men det er faen ikke lett... Anonymkode: 36259...0ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå