AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Jeg har tre uker igjen til termin og føler meg så emosjonell. Tiden har gått så fort denne gangen. Har en fra før på to år som tar mye tid. Så jeg begynner først nå å innse at jeg skal ha en baby og jeg bare sitter og gråter av glede og samtidig er jeg så redd. Redd for hun ser rar ut eller har misdannelser fordi jeg fant ikke ut før jeg var 3.5 mnd på vei gravid og drakk alkohol. Nå har lege og jordmor trøstet meg med at babyen virker sunn og har fine trekk på ultralyd. . Men jeg er så redd og samtidig gleder jeg meg sånn! Mannen skjønner ingenting av meg. Kan begynne grine helt spontant. Jeg synes det er så flaut ..... Si meg at jeg er normal? Og skulle ønske jeg kunne bade få vite at alt går bra.. Anonymkode: a4dde...aaa
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Først og fremst. Det er helt normalt og tenke sånn. Fine fine deg! Jeg har 4 uker til termin. Forstår tankegangen din. Det er skummelt. jeg drakk også i 2 mnd før jeg fant ut at jeg var gravid. Det var rundt lockdown. Kjedet meg så jævlig så jeg og samboeren drakk i 2 uker i strekk! Har ikke tenkt tanken engang på at det skal være noe galt med babyen. For vet du hva! Så mange før oss har gjort det samme og det har gått helt fint. Og uansett hvordan babyen ser ut så kommer du til å elske han/henne like mye. Og det vet du selv 😊 Det er helt normalt å gråte, ikke vær flau! Bare gråt og le akkurat som du vil og føler. Det er helt normalt! Skulle gjerne vært mer emosjonell enn de fysiske smertene jeg har nå. Har fått nyrestein, og det skal visst være på like smertefullt som fødsel. Prøver å tenke at wow, så heldig jeg er som har muligheten til å bli gravide og få barn. Vi bor i Norge og her er det så trygt og fint å bo. Høres litt kristent ut kanskje, men jeg prøver å tenke at det er så mange andre som har det verre enn meg. Jeg sender deg så mye kjærlighet og klemmer❤️ Anonymkode: d4001...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Har fire uker igjen til fødsel og er et vrak jeg også. Føler meg ensom og griner og stresser og kaver med jul og jeg vet ikke hva. DRITTLEI korona og isolasjon også. Er et regelrett monster mot 5-åringen min om dagen 🤯 Anonymkode: 13721...891
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå