Lilly Skrevet 23. september 2002 #1 Del Skrevet 23. september 2002 Etter oppfordring i en annen tråd her inne, der det hvedes at ferdighetsspørsmålene bare er rettet fra menn til kvinner og ikke omvendt, vil jeg nå ha svar fra dere gutter som holder til her. Hvordan synes dere det står til med kvinners ferdigheter i sengen? Hvis dere er misfornøyd, hvordan vil dere ha det? Selv mener jeg kommunikasjon og tillit er det viktigste. Man må tørre å si hvordan man vil ha det (dette gjelder begge kjønn), og man må tørre å slippe seg løs. Da mener jeg ikke bare å slippe løs evnen til å nyte og ta imot, men også nytelsen av å gi den andre tilfredstillese. Mange jenter sliter med komplekser når det gjelder kropp, det er ikke til å legge skjul på. Jeg hørte en fin liten "historie" om dette en gang som kanskje kan hjelpe noen. Det var tre eldre damer som var ute på handletur. Da den ene forsynte seg av diverse artikler av den litt lekkre typen i undertøys avdelingen og forsvant inn i prøverommet, ble venninne mildt sagt sjokkert. De prøvde å snakke henne til rette med å fortelle at hun var da virkelig for gammel til slikt. En gammel kropp passer ikke til slikt undertøy, hevdet de. Den gamle kvinnen smilte til dem og sa følgende: Javisst er kroppen min gammel, og kanskje ikke perfekt. Men når jeg kler av meg for min mann er jeg den ENESTE nakne kvinnen i rommet, og den eneste kvinnen i hans tanker. Kanskje har gutta noen kommentarer til historien også? :D Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 23. september 2002 #2 Del Skrevet 23. september 2002 Hehe- liker måten å tenke på (altså- hu gamle dama). Tror jenter er generelt dårlig til å ta imot komplimenter og å si hvordan de liker ting gjort. Før pleide jeg å være litt sånn usikker i begynnelsen med gutter, men vet nå at jeg er flott (altså- ikke som en supermodell men som den personen jeg er) og at dersom han ikke liker det han ser så fortjener han faen meg ikke å ha meg 8) Merker også at gutta setter pris på at jenter tar styringa, sier hva de liker og hvordan- det viser at man er komfortabel med seg selv, sin seksualitet og med det å gi & ta i senga. Alt for mange jenter (slik jeg får inntrykk av) som "passivt" ligger der og tar i mot uten helt å vite hvordan man skal håndtere sakene. Kan selvsagt være tegn på uerfarenhet, men gutter er da ikke så jævla mer erfarne- de har visse moves de prøver, og dersom de funker sånn nogenlunde må det en kvinne til for å få ham til å endre dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 23. september 2002 #3 Del Skrevet 23. september 2002 Lilly, jeg syns historien din treffer hodet på spikeren. Når jeg først har havnet i en slik situasjon med en jente, så er det henne jeg tenker på, jeg sammenlikner ikke puppestørrelsen hennes og antall strekkmerker opp mot den forrige damen jeg var i liknende situsjon med. Det jeg ønsker av en jente er at hun skal nyte situasjonen vi er i der og da, og ikke engste seg altfor mye om hvordan hun ser ut. Herreugd jeg har da mine skavanker og mangler jeg også. Og hadde jeg syntes jenta var lite tiltrekkende, ja da ville hun neppe ha befunnet seg i en slik situasjon, naken sammen med meg. Det stemmer overhode ikke den gamle floskelen om at et "hull er et hull" og at det bare er å peise på for oss gutta, for meg gjør det hvertfall ikke det. Skal jeg ha sex med en jente må med være noe med henne som tenner meg, selv om jeg ikke behøver å være forelsket. Det er lov å være sjenert i sengen og dekke seg til under dyna i starten, men når man først har kommet i gang vil jeg at jenta også skal vise at "dette vil jeg". Hun må tørre å ta på meg og hun må tørre å vise det om jeg gjør noe med henne hun ikke syns er godt. Det er med andre ord lov å holde igjen hånden min og hviske forsiktig at ikke så hardt, ikke så fort osv. og det aller beste er at hun forsøker å fortelle eller vise meg hvordan det best kan gjøres. Dette gjelder i alle former og faser av akten, enten det er beføling, munnsex, penetrering eller gud veit hva man holder på med. Så kommunikasjon er viktig, så lenge den ikke lyder: "herregud så talentløs du er" Og dette med å vise at dere setter pris på kosen er viktig jenter, la oss få høre det når vi gjør noe riktig. Ellers, ta initiativ til stillinger osv. dere ønsker, vær litt dominante også, vi elsker det faktisk. Det er ikke noe som er mer opphissende her i verden enn når jenta viser klart å tydelig at hun er kåt og har lyst på deg. Finnes det noe noe bedre enn å bli ridd av en jente som med kåte øyer klart å tydelig forteller deg at hun koser seg gutter? Nope, ikke for meg ihvertfall. Tenk på det, ta føringen og ikke tro at vi ligger å ser etter feil på kroppen deres. Og det er nevnt utallige ganger før her inne, dette med musklaturen i skjeden hos kvinner. Knip, knip, knip jenter.... gi oss et inntykk av at dere ikke vil slippe den ut igjen. Det er en herlig følelse å kjenne dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Sadie (ulogget) Skrevet 23. september 2002 #4 Del Skrevet 23. september 2002 JEg kan bare snakke for meg selv og jeg er godt fornøyd m de damerne jeg har endt i seng med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mic Skrevet 23. september 2002 #5 Del Skrevet 23. september 2002 vi kvinner diskuterer kropp , moter , slanking, sex etc etc. og alt skal rettes på og fikses på og vi skal følge trender og " the hype" .min oppfatning er enkel. gutter tenner stort sett på selvtillit. sex og sex appeal sitter mellom ørene og den dagen vi jenter lærer litt mer om det å tro på oss selv istedefor å bruke verdifull energi på å analysere ting ihjel får vi det nok bedre med oss selv på mange måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 24. september 2002 #6 Del Skrevet 24. september 2002 You said it!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. september 2002 #7 Del Skrevet 24. september 2002 En til lilly! hehe Det mester sakt nå, men vil bare legge til en erfaring.. Det virker ofte som om kvinnene forventer at det er mannens oppgave å få dem kåte.... At initiativet skal komme fra mannen. Det blir jo veldig kjedelig i lengden.. Man skal vel ha sex sammen, det er ikke manne som skal ha sex med kvinnen.. Nå skal det sies at jeg har opplevd begge deler selvfølgelig, ikke bare initiativløse slappfiskr som ligger der uten å så mye gjøre et knip , men det er vel flere aktive gutter enn jenter/kvinner der ute... ? Videre dreier nå etter hvert mye seg om hvordan HUN skal få orgasme. Hva med å fortsatt tenke på hvordan HAN skal få det best mulig, det blir "lett" å glemme i disse tider... Det beste er vel å ta NIKE- logoen på alvor: just do it... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 24. september 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 24. september 2002 Jaja, det er da kommet noen svar Kristian var kjempeflink, han fikk forklart godt hvordan han vil ha det. Lasse Det stemmer nok i mange tilfeller at det forventes at det er dere gutta som skal gjøre oss kåte. Men jeg ser ikke bort fra at dette ligger i det gamle "jeger og bytte" mønsteret. Jeg er selvfølgelig enig i at vi bør dele på dette også. Synes kanskje du er litt "pysete?" når det gjelder å komme med krav siden det var du som ba om at vi jenter skulle stille spørsmålet andre veien Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. september 2002 #9 Del Skrevet 24. september 2002 Men Kristian svarte godt han! Men det er da få kvinner som spør direkte sp.mål her også da?.... Deter jo mange menn som spør: Liker dere... Jeg liker initiativ, at hun kniper, at hun spør og vil lære (det er viktig!) : At hun er interessert i å lære om meg og hva jeg liker... Og at jeg faktisk også kan være for sliten av og til, uten at det blir furting i dagevis.... Fornøyd Lilly? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2002 #10 Del Skrevet 24. september 2002 Lasse. Jepp. Det kommer seg Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 24. september 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 24. september 2002 Som plutselig var utlogga. Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. september 2002 #12 Del Skrevet 24. september 2002 FINT! Men la meg komme med noe jeg har opplevd hos flere, som IKKE er godt da... hehe Noen tror eller synes selv det er godt å bikke veldig på hoften... dvs en bevegelse som bikker bekkenet opp og ned see?... Vel, det gjør utrolig vondt!!! Deter nemlig en stiv gjebstand inni der som sitter fast som nesten blir brukket i to .... o`grøss... ikke bra nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 24. september 2002 #13 Del Skrevet 24. september 2002 Den bevegelsen der gjør ihvertfall jeg for at penis skal treffe g- punktet. Nydelig!! Har ikke fått noen klage fra samboer....skal spørre han neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 24. september 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 24. september 2002 Nå begynner du å bli riktig flink Lasse Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 24. september 2002 #15 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg liker initiativ, at hun kniper, at hun spør og vil lære (det er viktig!) : Ok Lasse... jeg klarer ikke å dy meg... Du liker at hun vil LÆRE........ Er du selv så utlært at alle jenter vil lære noe av deg (Og ja........ jeg syns jeg hører du stønner...... når du leser dette... og du vil helt sikkert be meg lese hele innlegget ditt på nytt..... Du reddet deg selv når du tok med den siste setningen som jeg klippet bort...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 24. september 2002 #16 Del Skrevet 24. september 2002 Men vet dere- jeg har faktisk fått høre at jeg var for kåt og aktiv!! I know- skikkelig bull shit, men denne typen syntes altså ikke det var passende at jeg- som en liten yndig pike (eh... ) skulle gjøre visse ting. Han ville visst "lære" meg opp- og det gikk som det måtte; han ble jo liggende aleine igjen i senga. For slikt tolererer ikke jeg. :evil: Men må si det er fint lese innleggene over- at det ikke bare er jeg som tenker slik. Ja til seksuell likestilling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2002 #17 Del Skrevet 25. september 2002 (Og ja........ jeg syns jeg hører du stønner...... når du leser dette... og du vil helt sikkert be meg lese hele innlegget ditt på nytt..... Du reddet deg selv når du tok med den siste setningen som jeg klippet bort...... Vel Anie... Jeg er ekspert på meg selv... Har tuklet og utforsket i over 15 år så ...... Tror alle jenter/kvinner kan lære noe av mine erfaringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sedai Skrevet 25. september 2002 #18 Del Skrevet 25. september 2002 Ville sett stor pris på at kjerasten i større grad tok komandoen i senga i allefal til tider og viste meg kva som var godt for henn og på hvilken måte. For det blir jo litt prøve og feile metoden vei du og det kan svært fort bli til en skikkelig tørn of for meg og sikkert henne og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå