Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å ignorere det jeg oppfatter som mas og unødig info, problemet er når folka blir fornærmet hvis man ikke legger sjela si i å følge opp det som opptar dem til enhver tid. Føler det blir feil og dårlig stemning uansett hva man gjør, men jeg burde vel lire av meg et "ok:)" for å tilfredsstille oppmerksomhetsbehovet deres...men litt av problemet er at jeg vil ikke gi dem den bekreftelsen på maset deres, da jeg ikke ser det som mitt ansvar at de ikke evner å regulere seg selv:forvirret: i  mitt tilfelle er det bl.a. en person som ikke har så mye menneskelig kontakt og det bidrar sikkert til behovet for å skrive en a4-side om noe som kunne vært betydelig kortet ned, eller kjase og mase om detaljer. Jeg har svært lav toleransegrense for mas før jeg skrur av og går i ignoreringsmodus. Denne personen har i tillegg sagt til meg at hn lurer på hvorfor folk lar være og svare, og man kunne jo sagt ;"fordi du maser som et lokmotiv", men det er jo ikke så hyggelig, så da må man trø varsomt rundt disse folka, fordi de ikke har det bra på det personlige plan.

Noen som kjenner seg igjen eller har innspill?

Anonymkode: 39b13...ef0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange ensomme i disse korona tider...vær en venn. 

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke du virker som en videre hyggelig person.

• Liker 2
Skrevet

hm skjønner hva du mener. men jeg prøver å være høflig; det tar meg ikke mye tid å sende en smiley. nå har jeg slitt med sånne lenge før corona, så kan ikke henge det på det heller. lite respons er det eneste jeg kan anbefale. men ikke total taushet; det blir litt stygt da🙁

Anonymkode: 4a8af...866

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...