Gå til innhold

Forstår ikke hvorfor han ikke vil ha meg mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var sammen i mange år, ble sammen da vi var 17. Har så og si vokst opp sammen. 

Hadde et kjempegodt i stabilt forhold, lite krangling, god stemning, kjente familiene hverandres godt og et eksepsjonelt bra felles nettverk av venner vi nå har mistet. 

Hadde kjøpt dødsfin leilighet sammen som vi gjorde helt til vårt eget. 

Han gikk fra alt og lot meg sitte igjen med leiligheten og alt sånt. Vi var enige om å slå opp, kjærligheten døde litt ut over årene, men jeg endret raskt mening. Ikke han. Dette er snart et år siden. Han vil være singel sier han.. Han vil heller ikke ha ansvar tror jeg. 

Jeg tror han kommer til å angre veldig når denne perioden hans er over. 

Hva skal jeg gjøre? Er knust.. 

Anonymkode: fff6a...eda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet går videre, det må du også.

• Liker 12
Skrevet

Hvor gamle er dere nå?

Har dere barn sammen? 

Anonymkode: baba0...e5b

Skrevet

Hva er det du ikke forstår, egentlig? Følelser kan endre seg. Mennesker endrer seg. Han elsker deg ikke og vil ikke være sammen med deg. 

Anonymkode: 4cf49...9e8

• Liker 6
Gjest Anonym12456
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gamle er dere nå?

Har dere barn sammen? 

Snart 25. Ingen barn 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym12456 said:

Snart 25. Ingen barn 

Livet er langt, og du er fremdeles så ung at du har god tid til å finne deg en annen.

Det er vanskelig å se nå, men hold fast ved at det kommer til å ordne seg - for tro det eller ei, men det gjør det!

Du må prøve å komme deg over dette. Legg han bak deg, prøv datingmarkedet, muligens kvitt deg med det som minner om ham.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Livet er langt, og du er fremdeles så ung at du har god tid til å finne deg en annen.

Det er vanskelig å se nå, men hold fast ved at det kommer til å ordne seg - for tro det eller ei, men det gjør det!

Du må prøve å komme deg over dette. Legg han bak deg, prøv datingmarkedet, muligens kvitt deg med det som minner om ham.

Takk ❤️ det bare føles håpløst for vi hadde så utrolig mye. Veien tilbake til å få noe sånt virker så ekstremt uendelig lang..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veien tilbake til å få noe sånt virker så ekstremt uendelig lang..

Veien frem til noe sånt trenger ikke å være det. Jeg trodde det samme som deg, men plutselig dukket det opp en 😊

• Liker 4
Skrevet (endret)

Føler med deg. Mannen min gjorde det samme tidligere i år. Bare vi hadde 4 barn sammen og minste var nyfødt. Det var helt jævlig. Nå 8 måneder senere innser jeg at jeg har det mye bedre uten han og fortjener utrolig mye bedre! 
han ble sammen med kollegaen sin måneden etter seperasjonspapirene ble sendt inn

Endret av Visla
  • Liker 4
Skrevet

Om en stund innser du at dette er det beste som kunne skjedd! Du har utrolig mye i vente! Som en stormende forelskelse.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det er veldig sunt å ikke forbli sammen med ungdomskjæresten sin faktisk. 

Anonymkode: 26c4f...44c

• Liker 1
Skrevet
Visla skrev (2 timer siden):

Føler med deg. Mannen min gjorde det samme tidligere i år. Bare vi hadde 4 barn sammen og minste var nyfødt. Det var helt jævlig. Nå 8 måneder senere innser jeg at jeg har det mye bedre uten han og fortjener utrolig mye bedre! 
han ble sammen med kollegaen sin måneden etter seperasjonspapirene ble sendt inn

Å fy søren?! 

Sterk du er. Stor klem. 

Pia Sofia skrev (41 minutter siden):

Om en stund innser du at dette er det beste som kunne skjedd! Du har utrolig mye i vente! Som en stormende forelskelse.

Takk. Akkurat nå frister det ikke i det hele tatt. Er ikke helt meg selv når jeg er forelska og håpte litt jeg var ferdig med det..går bare rundt og er nervøs og stressa og glad om hverandre og glemmer litt ut venner og slikt. Men du har rett! Det er veldig godt og fint også og håper det ligger i fremtiden min så absolutt. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror det er veldig sunt å ikke forbli sammen med ungdomskjæresten sin faktisk. 

Anonymkode: 26c4f...44c

Hvorfor ikke? 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk. Akkurat nå frister det ikke i det hele tatt. Er ikke helt meg selv når jeg er forelska og håpte litt jeg var ferdig med det..går bare rundt og er nervøs og stressa og glad om hverandre og glemmer litt ut venner og slikt. Men du har rett! Det er veldig godt og fint også og håper det ligger i fremtiden min så absolutt. 

Hvorfor ikke? 

Ts

Husk at du var 17 sist! Du er ikke det lenger! ;) 

Skrevet
Pia Sofia skrev (2 minutter siden):

Husk at du var 17 sist! Du er ikke det lenger! ;) 

Sant❤️

• Liker 1
Skrevet

Menn kan finne på det utroligste bare de får napp hos ny dame. De er ikke til å stole på. 

Anonymkode: 0201b...362

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi var sammen i mange år, ble sammen da vi var 17. Har så og si vokst opp sammen. 

Hadde et kjempegodt i stabilt forhold, lite krangling, god stemning, kjente familiene hverandres godt og et eksepsjonelt bra felles nettverk av venner vi nå har mistet. 

Han gikk fra alt og lot meg sitte igjen med leiligheten og alt sånt. Vi var enige om å slå opp, kjærligheten døde litt ut over årene, men jeg endret raskt mening. Ikke han. Dette er snart et år siden. Han vil være singel sier han.. Han vil heller ikke ha ansvar tror jeg. 

Det blir ofte slik når man binder seg i ung alder. Frister det ikke å se hva mer liver har å by på da? Nå som du har muligheten mener jeg. 

Anonymkode: c9095...408

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han er der hvor han vil utforske livet, pule rundt, og gjøre sitt desverre...

Lite du kan gjøre, men du er jo heldig som har leilighet og alt ellers...

Anonymkode: 4b5a8...f91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...