Gå til innhold

Julegave til gutt på 4 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kapla-klosser. For 2000kr får du den store boksen, og der har du timevis med moro. Ungene elsker det her i huset. Bygger hele tiden.

Anonymkode: c445a...6fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Rart at du er nødt til å gå på et forum for å få tips til julegaver til ditt eget barn... 

Anonymkode: bd5eb...349

Finner ikke dette rart i det hele tatt jeg! Tror ikke jeg er den eneste med en 4 år gammel gutt som trykket meg inn på tråden for å få noen gavetips! 

Anonymkode: aa03f...a52

• Liker 3
Skrevet

Gutten min elsker paw patrol! Vi lurte på å kjøpe det utkikkstårnet til han:) Og en sparkesykkel med to hjul, da han er veldig opptatt av dette. Ellers får jeg ikke skrytt nok av magformers! Gutten vår har lekt masse med det, og gjør det enda. telt til å ha inne, den radiostyrte batman bilen, maling, utkledningstøy og kit er noe han også bruker masse:) 

Anonymkode: aa03f...a52

Skrevet

Her brukes schleich ofte. Både savannedyr, gårdsdyr og dinosaurer. 

Paw patrol er poppis. Det er også Lego, Pysjheltene, playdoh. Doktortingene er fortsatt flittig brukt her, stort sett jeg som må være syk da.. 🙄

Anonymkode: 520b2...f23

Skrevet

Min gutt som nærmer seg 4 ønsker seg alt mulig av paw patrol. 
Hvis han har mye biler, hva med en kul bilbane eller garasje? Bilteppe de kan kjøre bilene på? 

Dinosaurer er også veldig populært her, det samme er play-doh. 

Skrevet

Min er litt eldre men elsker alt han kan gjøre noe med ☺️

brio builder er kjempe stas

kulebane i tre som kan bygges på mange måter

magformers, håper det er rett 🙈 litt store magneter som bygges med.

lego er en klassiker 

ellers hobby ting som maling, modelkitt mm

Anonymkode: aa5ca...4c1

Skrevet

Når vår 4-åring har besøk hiver de seg over paw patrol lekene hans. Hot weels bane er også veldig populært. 

Utover det tegnes og perles det en del. Rollelek med kostymer, sjørøverskip med figurer, diverse spill. Hos oss er lekemat fortsatt populært. Og lego. Og Brio, både togbane og builder. Og magneter (magformers el) er også gøy.

Anonymkode: 4ddc4...a84

Skrevet

Kjøpt legekoffert med ekte stetoskop og programmerbar robot fra clementoni. Tror han blir veldig fornøyd:)

Anonymkode: 9e26a...a09

Skrevet

Snart 3,5 år her, men han elsker brannbiler og slikt. Får blant annet brannmann kostyme, brannbil han kan sitte på og styre brannstigen på, brannmann sam tilbehør, puslespill, radiostyrt bil 

Anonymkode: df1ab...b40

Skrevet

Her er det superhelter, spesielt Pysjheltene som er det STORE 😊

Anonymkode: f634d...428

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...