Gå til innhold

Julegave til gutt på 4 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ønsker gutter på 4 år seg til jul, annet enn Lego? Har dere tips til spesielle leker som er stas hos dere? Han har mye småbiler, men når han har besøk av jevnaldrende kjeder de seg fort. Mulig han har litt færre leker enn andre på sin alder.

Anonymkode: d378d...3be

Skrevet

-Bilbane

-Kulebane

-Lego Speed Champions

-Radiostyrt bil

Anonymkode: 7a197...348

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

-Bilbane

-Kulebane

-Lego Speed Champions

-Radiostyrt bil

Anonymkode: 7a197...348

Takk! Hva slags bilbane er stas?

Skrevet

Glemte å si maks 2000 kroner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kopper og lekemat og kjøkkenutstyr. Leke butikk-leker. Brio togbane i tre (der kan det suppleres med mye til senere gaver). Hvilken prisklasse? 

https://www.sprell.no/kampanje/julegavetips-til-3-og-4-aring

Anonymkode: bfa44...5d0

Dinosaurer er ofte populært. Spør foreldrene hva han er opptatt av. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kopper og lekemat og kjøkkenutstyr. Leke butikk-leker. Brio togbane i tre (der kan det suppleres med mye til senere gaver). Hvilken prisklasse? 

https://www.sprell.no/kampanje/julegavetips-til-3-og-4-aring

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dinosaurer er ofte populært. Spør foreldrene hva han er opptatt av. 

Hei! Det er jeg som forelder som kjøper for besteforelder. Fått beskjed om å kjøpe for 2000. Han har vokst fra lekemat, det var mer moro da han var 2-3. Det er mye kjøretøyer nå, men han har mye biler. Men han har nok ikke så mange leker, så jeg tenkte å kjøpe noe som kanskje er gøy å leke med når han har besøk av venner. Hadde besøk av en venn, og de begynte å kjede seg når de var ferdige med Duplo og bilene. Så jeg blir veldig glad for tips. 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hei! Det er jeg som forelder som kjøper for besteforelder. Fått beskjed om å kjøpe for 2000. Han har vokst fra lekemat, det var mer moro da han var 2-3. Det er mye kjøretøyer nå, men han har mye biler. Men han har nok ikke så mange leker, så jeg tenkte å kjøpe noe som kanskje er gøy å leke med når han har besøk av venner. Hadde besøk av en venn, og de begynte å kjede seg når de var ferdige med Duplo og bilene. Så jeg blir veldig glad for tips. 😊

Spidermankostyme eller noe de kan leke rollespill med? 

Skrevet

Min fireåring elsker brio togbane, bilbaner (all mulige slags, vi har magic tracks - det BRÅKER), Lego, Playmobil, Play Doh... 

Er du sikker på at de kjeder seg? Syns høres litt rart ut... Det er ikke at de sliter med å komme i gang med noe? Uansett så er jo togbane en veldig sosial aktivitet da og kan gjøres både enkelt og veldig avansert. Vår togbane er fra 70-tallet, så det er jo leker for livet... 

Skrevet

Rart at du er nødt til å gå på et forum for å få tips til julegaver til ditt eget barn... 

Anonymkode: bd5eb...349

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Rart at du er nødt til å gå på et forum for å få tips til julegaver til ditt eget barn... 

Anonymkode: bd5eb...349

Du vet ikke årsaken til det, jeg har en grunn. 😊

Skrevet

Min fireåring ønsker seg utkledning, walkietalkie, tegnesaker, plusplus, bøker og lego. Paw patrol er ikke så poppis når han leker alene, men tas ofte med for å leke sammen med venner. 

Anonymkode: d2e0d...d3c

Skrevet

Briotog, lekepiano, byggesett, paw patrol kjøretøy m/figurer, dinosaurer

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fireåringer bør få Lego fremfor duplo!

Anonymkode: 363ab...d35

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fireåringer bør få Lego fremfor duplo!

Han er funksjonshemmet, så det er derfor jeg ikke får kjøpt for avanserte ting. Men han er veldig kvikk i toppen, så han trenger utfordringer. Men Lego blir litt for vanskelig for hendene hans. :( 

• Liker 2
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Han er funksjonshemmet, så det er derfor jeg ikke får kjøpt for avanserte ting. Men han er veldig kvikk i toppen, så han trenger utfordringer. Men Lego blir litt for vanskelig for hendene hans. :( 

Puslespill da? det finnes jo med med store biter! Eller et spill? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Puslespill da? det finnes jo med med store biter! Eller et spill? 

Han er glad i puslespill og spill, men det har lett for å bli litt alene eller voksenstyrt. Ser litt etter noe han kan synes er artig å gjøre med kompisene. Men ser at det finnes Lego som ikke er altfor smått også, så kan prøve oss på en av de pakkene. Det går i mye superhelter, romfart og kart for tiden, så noe romskip-relatert Lego ville garantert vært stas. Han blir bare så lei seg når hendene ikke gjør det han vil, så vi er litt redd han ikke skal føle nok mestring.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er glad i puslespill og spill, men det har lett for å bli litt alene eller voksenstyrt. Ser litt etter noe han kan synes er artig å gjøre med kompisene. Men ser at det finnes Lego som ikke er altfor smått også, så kan prøve oss på en av de pakkene. Det går i mye superhelter, romfart og kart for tiden, så noe romskip-relatert Lego ville garantert vært stas. Han blir bare så lei seg når hendene ikke gjør det han vil, så vi er litt redd han ikke skal føle nok mestring.

Prøv 4+ legoen, litt større biter men helt kompatibelt med resten. Det finner en del superhelt (spiderman og batman i den serien). 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Prøv 4+ legoen, litt større biter men helt kompatibelt med resten. Det finner en del superhelt (spiderman og batman i den serien). 

Takk, da skal jeg se nærmere på det 😊

Skrevet

Ville sjekket ut Paw patrol også. Biler med hundefigurer. Ser det treffer i er fint grenseland mellom biler og rollelek, og det er ingen smådeler. Velg da de der hundene kan tas ut av bilene og evt slått til med tårnet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...