Gå til innhold

Hvor mange kg ned før dere så forskjell?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har gått ned nesten 4 kg. Dette er jo ikke akkurat veldig mye.😜 Var ikke overvektig til å begynne med, men litt høyt innenfor normal BMI etter egen mening. Har gått fra BMI på 23, 9 til BMI på 22,4.

Anonymkode: e99fb...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått ned sju kilo nå, men jeg ser ingen forskjell. Jeg bare føler den på at klærne blir romsligere.

Anonymkode: 8c704...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har gått ned sju kilo nå, men jeg ser ingen forskjell. Jeg bare føler den på at klærne blir romsligere.

Det er helt sikkert forskjell, 7 kg er jo en del. Trener du? Hvis du løfter en vekt på 7 kg så kjenner du hvor mye dødvekt du har kvittet deg med. Hvor lang tid har du brukt? Jeg har brukt flere måneder på usle 3,7 kg, går kjempetreigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så forskjell etter 3 kg, da mistet jeg lovehandles og litt magefett. Og da var jeg fornøyd igjen :)  Fra bmi på ca 24,8 til 23. Har timeglass og er heldig med hvor alt legger seg, men liker det ikke når det blir lovehandles og ekstra på magen.

Anonymkode: fa04d...b12

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått ned 4 kg siden sommerferien og ser det egentlig mest på vekta og ikke noe særlig på kroppen enda. Muligens litt smalere bilringer ;)

Anonymkode: 6a7f8...918

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 15 kg og så ganske tydelig forskjell etter rundt 10. Da ble hele kroppen smalere. Etter 5 kg til fikk jeg tynnere lår og kunne ane hoftebein og kragebein gjennom huden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 5, ser mye forskjell. Men om jeg tar med graviditets kiloene (fødte for tre måneder siden) så er det 15-20 kg. Så mulig det er derfor jeg føler forskjellen er så stor. 

Anonymkode: 7a2c9...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har gått ned ca 6 kg, og ser litt forskjell. Ikkje mykje. Har gått ned frå 81.5 til 75, dame.

Anonymkode: 46133...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 74 kilo når jeg startet. Når jeg hadde kommet ned til ca. 67 kilo fikk jeg kommentarer på det. Så da var det hvertfall såpass synlig at noen sa noe. Gikk ned 10 kilo til, å da fikk jeg "tilslengt" at jeg var blitt så tynn..

Anonymkode: 2ab79...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før man selv ser forskjell, Kommer jo veldig ant på  mengde lys, type Lyskilder, og om det speiles eller fotograferes.

Den gangen jeg gikk ned 15 kg, så jeg ingen forskjell på 2 av 3 speil i boligen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er helt sikkert forskjell, 7 kg er jo en del. Trener du? Hvis du løfter en vekt på 7 kg så kjenner du hvor mye dødvekt du har kvittet deg med. Hvor lang tid har du brukt? Jeg har brukt flere måneder på usle 3,7 kg, går kjempetreigt.

Trener litt, men ikke veldig mye. Går mye, da.

Vektnedgangen er egentlig ikke noe jeg jobber for, har rett og slett mistet mye av matlysten. Har gått ca ett år nå, og fire kilo siden i sommer. Men uansett tenker jeg at vektnedgang over langen er den beste, selv om man kan bli litt utålmodig 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente forskjell på kroppen og konturene allerede etter få kilo..Lårene kjentes smalere og lovehandlesene krympet,  men  jeg så det ikke i speilet.  Nå har jeg gått ned 7 kilo og og har fått spørsmål to,  tre ganger om jeg har gått ned i vekt.  

Anonymkode: 70008...67b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ganske mye for mye. Så det etter 8. Er kvitt mer nå :) 

Anonymkode: fd76e...77f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lav, så ser det med en gang (det går forresten begge veier) Er normalvektig :) 

Anonymkode: 42c59...1f9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle rundt meg så det veldig godt da jeg hadde gått ned 5 kilo (fra 84 til 79). Nå er det ikke like mange som ser det, selv om jeg har gått ned 15,5 kilo nå. Men det henger nok sammen med at folk rundt meg er så vant til å se meg daglig, at det var bare i starten de så forskjellen.

Jeg selv derimot ser virkelig forskjell etter 15,5 kilo, og må ofte se to ganger i speilet når jeg går forbi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten min varierer +/- 2-4 kg i løpet av et år, og jeg ser godt forskjell på 4 kg opp eller ned. Merker det på klærne også. BMI rundt 20.

Anonymkode: 6940c...6c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...