AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Del Skrevet 1. desember 2020 Hei, er det noen andre som har opplevd vekterne på Riksen som vanskelige? Jeg hadde både papirer og timekort med meg, men sms fra avdelingen hadde jeg ikke fått. Det er særlig en der som er veldig ivrig etter å se sms. Begynte nesten krangle med han etter å ha forklart at det hadde jeg ikke fått det fra avdelingen. Han slapp meg inn etter mye om og men. Gruer meg veldig til å møte de hver gang jeg har time. Bør jeg klage? Anonymkode: 7bf49...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. desember 2020 #2 Del Skrevet 1. desember 2020 Du må bare prøve og tenke på at det er hans jobb. Og noen går mer inn for jobben sin enn andre, og her har du tydeligvis møtt en som ikke er så fleksibel og hyggelig som de fleste egentlig er. Ta det med en klype salt og hør heller med avdelingen og de kan sende deg en sms før timen. Føler du at han har tråkket over streken, da kan du klage. Men bortsett fra det, glem det, ikke bry deg om han, gå heller inn en annen dør eller forbi en annen vakt neste gang om det er mulig. Ikke la en fremmed ødelegge dagen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Del Skrevet 1. desember 2020 Bør nok gjøre det ja. Takk for råd💕 Anonymkode: 7bf49...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Del Skrevet 1. desember 2020 Var der i dag, men hadde sms... Null problem Synes alle er hyggelig der, vært der 2 ganger den siste mnd. Anonymkode: b0451...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå