Million Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=50397 En kunde (mann i 50-årene) ble irritert fordi en ansatt på Meny-butikken brukte munnbind. Han sa til den ansatte at "du blir smittet likevel om jeg hoster på deg" og så hostet han den ansatte opp i fjeset. Det står at saken blir anmeldt av Meny.
Gjest Villfisker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Syns det var riktig å anmelde denne stygge oppførselen. 50, åringen skal være glad han ikke bor i usa. Der hadde konsekvensene vært langt verre.
TheOneLinePuncher Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Villfisker skrev (1 minutt siden): Syns det var riktig å anmelde denne stygge oppførselen. 50, åringen skal være glad han ikke bor i usa. Der hadde konsekvensene vært langt verre. Denne konstante samnenligningen med USA på alle mulige ting, er fornøyelig. 2
Beneviento Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Helt på sin plass å anmelde dette. Så utrolig barnslig av en femtiåring å hoste noen opp i ansiktet midt i en pandemi på den måten der. 18
Stonegiant Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Blir sikkert henlagt, dessverre. Men det er absolutt på sin plass å anmelde dette. 6
Gjest RoNo Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 Det går ikke an å oppføre seg slik (pandemi eller ei). Ekkel gris som bør settes skikkelig på plass. Heldig at det ble anmeldt og han ikke fikk en på snuten.
OPIgirl Skrevet 1. desember 2020 #7 Skrevet 1. desember 2020 Vepsen skrev (16 minutter siden): Denne konstante samnenligningen med USA på alle mulige ting, er fornøyelig. Enig. USA meg her, og USA meg der.😆 1
Million Skrevet 1. desember 2020 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2020 (endret) RoNo skrev (5 minutter siden): Det går ikke an å oppføre seg slik (pandemi eller ei). Ekkel gris som bør settes skikkelig på plass. Heldig at det ble anmeldt og han ikke fikk en på snuten. Han hadde faktisk fortjent å få en på trynet for å gå og hoste noen i trynet med vilje i dagens pandemi, ja. Så ærlig må jeg være og si det. Men da hadde det vel blitt den ansatte som ble anmeldt da.... Endret 1. desember 2020 av Million 2
Rosaboble15 Skrevet 1. desember 2020 #9 Skrevet 1. desember 2020 Jeg er litt imponert over at den ansatte ikke fiket til idioten jeg. Selv før pandemien ville jeg blitt skikkelig sint dersom en eller annen idiotkunde hostet meg i ansiktet med vilje. Det må jo mangle noe vesentlig i topplokket til disse folka! Har et par kunder på jobb selv som kan finne på å hoste når de står rett foran meg, uten å holde seg for munnen. Felles for dem er at de har en form for hjerneskade og ikke gjør det med vilje da, sånn sett er de unnskyldt. Hadde de vært friske og gjort det med vilje hadde jeg nektet å være nærmere dem enn 5 meter til en hver tid, og sagt tydelig ifra hva jeg mente om den slags oppførsel. Synes det er helt riktig å anmelde mannen, det finnes heldigvis grenser for hva man trenger å finne seg i selv om man jobber i et serviceyrke. 3
Gjest Lasox Skrevet 1. desember 2020 #10 Skrevet 1. desember 2020 Rosaboble15 skrev (Akkurat nå): Jeg er litt imponert over at den ansatte ikke fiket til idioten jeg. Selv før pandemien ville jeg blitt skikkelig sint dersom en eller annen idiotkunde hostet meg i ansiktet med vilje. Det må jo mangle noe vesentlig i topplokket til disse folka! Har et par kunder på jobb selv som kan finne på å hoste når de står rett foran meg, uten å holde seg for munnen. Felles for dem er at de har en form for hjerneskade og ikke gjør det med vilje da, sånn sett er de unnskyldt. Hadde de vært friske og gjort det med vilje hadde jeg nektet å være nærmere dem enn 5 meter til en hver tid, og sagt tydelig ifra hva jeg mente om den slags oppførsel. Synes det er helt riktig å anmelde mannen, det finnes heldigvis grenser for hva man trenger å finne seg i selv om man jobber i et serviceyrke. Ja, kunden som ble hostet på skulle ha fått diplom for selvbeherskelse. De aller fleste ville ha gått løs på vedkommende med sånn oppførsel!
Gjest Villfisker Skrevet 1. desember 2020 #11 Skrevet 1. desember 2020 Vepsen skrev (1 time siden): Denne konstante samnenligningen med USA på alle mulige ting, er fornøyelig. Er selvfølgelig glad for at vi har andre regler her, men enkelte folk er så utrolig vemmelige, at man skulle nesten ønske at de hadde vært en plass de fikk verre konsekvenser. Om straffen er innafor er en annen sak.
Chantielle Skrevet 2. desember 2020 #12 Skrevet 2. desember 2020 Ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov,spekulasjon,samt svar til dette. Chantielle mod. 1
Anbefalte innlegg