Trollis Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Som overskriften sier er jeg forkjøla. Tett i nesa, øyne renner,lett hodepine og slapp. Har ikke vondt i halsen, eller noe form for lutfveissymptomer. Hva hadde du du gjort?
Hmmmmmm Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Jeg måtte teste meg i sta. Er bare litt snørrete. 1
Mezzosoprena Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Trollis skrev (1 minutt siden): Som overskriften sier er jeg forkjøla. Tett i nesa, øyne renner,lett hodepine og slapp. Har ikke vondt i halsen, eller noe form for lutfveissymptomer. Hva hadde du du gjort? Det kommer an på hverdagen din - har du vært i kontakt med andre mennesker enten på fritiden eller på jobb som trengs å få beskjed hvis du skulle ha Covid-19 - det er jo egentlig det viktigste. Hvis du ikke har noen nærkontakter, og kan være isolert fram til du ikke lenger har symptomer, å trenger du jo ikke å teste deg. 2
Kokeshi Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Med mindre du kun er for deg selv, så bør du teste deg.
kvinneguide Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Du bør teste uansett om du er isolert eller ei. Hvis du har korona så kan det jo hende at du får behov for helsehjelp. Dessuten, hvis du har vært gjennom korona trenger du ikke gå i karantene i nærmeste fremtid. Greit å vite om man har immunitet. Hvorfor ikke teste?
Alivamale Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 Trollis skrev (5 timer siden): Som overskriften sier er jeg forkjøla. Tett i nesa, øyne renner,lett hodepine og slapp. Har ikke vondt i halsen, eller noe form for lutfveissymptomer. Hva hadde du du gjort? Hva er «tett i nesen», om det ikke er et luftveissymptom, synes du? 2
Gjest kylling1 Skrevet 1. desember 2020 #7 Skrevet 1. desember 2020 Her har vi barnehagebarn, og forkjølelse er umulig å unngå. Om det eneste du har er tett nese og evt litt slimhoste er det jo ikke typiske symptomer på korona, og det er fort overstått. Da ville jeg ikke testet om du ikke blir værre. Har du hodepine og er slapp i tillegg vil jeg tro det er mer typisk for korona (hodepine er det iaf), og da tenker jeg du kan teste deg om du ikke bare kan holde deg hjemme for deg selv, eller også om du blir dårligere. Synes ikke vi skal glemme at alle de vanlige sykdommene fortsatt finnes - det er faktisk forskjell på de, særlig forkjølelse. Influensa/korona er nok vanskeligere å skille på.
LeneXCII Skrevet 1. desember 2020 #8 Skrevet 1. desember 2020 Trollis skrev (6 timer siden): Som overskriften sier er jeg forkjøla. Tett i nesa, øyne renner,lett hodepine og slapp. Har ikke vondt i halsen, eller noe form for lutfveissymptomer. Hva hadde du du gjort? Du må vel ingen ting...
ekkoet Skrevet 2. desember 2020 #9 Skrevet 2. desember 2020 Hmmmmmm skrev (22 timer siden): Jeg måtte teste meg i sta. Er bare litt snørrete. Hvem spurte du? Hva driver du med til vanlig (har du jobb el. som gjør at du er ute blant folk?)
Anbefalte innlegg