AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Hei! Har privatisteksamen i kjemi 1 om noen dager. Jeg synes det er veldig vanskelig hva jeg skal forvente på eksamen, og hva det er jeg må øve på... Altså er usikker på om måten jeg leser på er mest effektiv/rett Hvor detaljerte og vanskelige er spørsmålene etter presentasjonen på del 1? F.eks i organisk kjemi. Kan de spør om man kan tegne strukturformler osv til absolutt alle organiske forbindelser i pensum? Jeg klarer dette når jeg har lest gjennom nylig og blitt «påminnet», men det er vanskelig å skulle huske alle detaljerte ting i hele boka under eksamen. Har dere eventuelt noen andre viktige ting dere kommer på? Tusen takk for svar på forhånd!😃 Anonymkode: 87182...0a1
Gjest Kastanjefrø Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Har privatisteksamen i kjemi 1 om noen dager. Jeg synes det er veldig vanskelig hva jeg skal forvente på eksamen, og hva det er jeg må øve på... Altså er usikker på om måten jeg leser på er mest effektiv/rett Hvor detaljerte og vanskelige er spørsmålene etter presentasjonen på del 1? F.eks i organisk kjemi. Kan de spør om man kan tegne strukturformler osv til absolutt alle organiske forbindelser i pensum? Jeg klarer dette når jeg har lest gjennom nylig og blitt «påminnet», men det er vanskelig å skulle huske alle detaljerte ting i hele boka under eksamen. Har dere eventuelt noen andre viktige ting dere kommer på? Tusen takk for svar på forhånd!😃 Anonymkode: 87182...0a1 Du burde nok kunne tegne alle de funksjonelle gruppene, det rekker du også å lære deg på en dag om du hiver deg i det. Om du klarer alle de sammensatte oppgavene sist i org. Kapitellet har du god kontroll. Det avhenger selvfølgelig av hvilken karakter du sikter på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå