Wit Skrevet 2. desember 2020 #21 Skrevet 2. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har du råd kan det kanskje være greit å investere i en moderne bil? Da kan man få sikkerhetssystemer som overtar om fører ikke følger med/er bevisst, som setter på nødblink, kjører bilen til siden og stopper den. De vil også varsle og bremse når det er fare for at man kan kjøre på andre biler eller trafikanter. Anonymkode: ff1ea...25d Ja, der forsvant anonymiteten min 😄 Glemte å trykke på riktig knapp. Vel, det betyr ikke så mye egentlig. Men jeg har faktisk en moderne bil som gjør mye for meg hvis noe skulle skje 😉 Endret 2. desember 2020 av Wit
Wit Skrevet 2. desember 2020 #22 Skrevet 2. desember 2020 I tillegg vil jeg si at jeg kjenner igjen mye av det flere her skriver. Om det heter panikkangst eller panikkanfall vet jeg ikke. Jeg vet at det trigges av bilkjøring på motorvei (og av og til ellers også). Jeg er ikke redd for å kræsje eller for andre trafikanter. Det jeg er redd for er følelsen jeg får av å ville besvime (blir ør, klamrer meg til rattet, pulsen stiger osv) uten at det er en reell grunn til det. Jeg er en person som har kjørt MYE bil og som er en god sjåfør. Jeg er ikke syk eller bruker å besvime, så det er ingen grunn til at dette skulle skje. Når jeg leser et annet innlegg her om panikkanfall så kom jeg på at jeg faktisk fikk noe som lignet dette når jeg satt på en konferanse. Plutselig kjente jeg at nå kommer jeg til å svime av, pulsen steg og jeg kom meg til slutt ut av rommet. Ble kjørt til legevakt og de kunne ikke finne noe galt, men BT var selvsagt for høyt akkurat da. Jeg skalv i kroppen og det var en forferdelig følelse. Da hadde jeg hatt mine første "anfall" i bil litt tidligere enn dette. På denne tiden skjedde det mye som stresset meg i det private og jeg har og har alltid hatt en jobb som krever en del av meg. Så kanskje er dette stressrelatert og jeg må akseptere det først. Så ser jeg at dette må å kjøre på motorveien sammen med mannen min i starten, og så mer og mer alene kan være veien å gå. Og ja, jeg aksepterer jo at disse anfallene kommer. Kjenner at jeg blir stressa bare jeg tenker på at jeg skal kjøre på motorvei f eks i morgen. Ingen god følelse i det hele tatt. Tusen takk for at mange av dere deler egne erfaringer også. Det hjelper faktisk. Tanken å vite at det ikke bare er meg som står i dette. TS (som ikke lenger er anonym 😄 ) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå