AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 For 1 uke siden var jeg på et jobb intervju. Han sa at "du hører fra oss innen neste torsdag, men mest sannsynlig før" Har ikke hørt noe fra dem, og går derfor utifra at jeg ikke fikk jobben. Men kan jeg sende mail og spøre om de har bestemt seg ang stillingen? Anonymkode: 6b608...adb
Pappi Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Ja det kan du, men er det torsdag denne uken de selv anga som tidsramme? I så fall ville jeg ventet til etter det. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Pappi skrev (6 minutter siden): Ja det kan du, men er det torsdag denne uken de selv anga som tidsramme? I så fall ville jeg ventet til etter det. Ja denne torsdagen, den 3 desember. Anonymkode: 6b608...adb
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Da venter du helt klart til etter torsdag, det ville i hvert fall jeg gjort. Anonymkode: d0d68...27f 1
Pappi Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja denne torsdagen, den 3 desember. Anonymkode: 6b608...adb Da ville jeg ventet til etter det. Og ikke ta det for gitt at du ikke får jobben.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 Jeg ville ventet til minst mandag neste uke. Ikke mas! Anonymkode: 4ef8c...751 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå