AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Tenker å bestille en tidlig ultralyd, for å forhåpentligvis roe meg litt da jeg har hatt en del småblødninger. Ser at man kan ha med partner på ultralyd på Oslo City legesenter. Noen som har erfaringer herfra? 🙂 Anonymkode: e1a4a...bea
Anonymsh Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Jeg var der på ultralyd i uke 12, utrolig flink gynekolog! Terminen hun satt og alle tingene hun så på ultralyden, fikk vi senere bekreftet på ordinær ultralyd. Anbefaler deg å dra dit😊 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Anonymsh skrev (19 minutter siden): Jeg var der på ultralyd i uke 12, utrolig flink gynekolog! Terminen hun satt og alle tingene hun så på ultralyden, fikk vi senere bekreftet på ordinær ultralyd. Anbefaler deg å dra dit😊 Takk for svar! Så godt å høre Da tror jeg nok jeg må bestille en time der. ts Anonymkode: e1a4a...bea
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Anbefales! Utrolig god kvalitet på bildene på UL, mye bedre enn den offentlige. Flink lege (Linda J), gikk raskt gjennom viktige ting, så jeg fort ble betrygget og kunne bare nyte synet resten av tiden. Det var en langt bedre opplevelse enn i det offentlige hvor alt tok lang tid, bildet var uklart og jeg egentlig bare kjente på uro fordi alt tok så lang tid å finne. Anonymkode: 7c85c...4a4 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 God erfaring, selv det i mitt tilfelle var snakk om MA. Veldig godt utstyr og høy kompetanse, hun jeg gikk til var mye flinkere og bedre utstyr enn de på Ahus. Legen på Oslo city ringte og ordnet oppfølging videre for meg med en gang siden det var MA, veldig profesjonelt. Anonymkode: 443dc...2a0 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 jeg har vært der for tidlig UL, veldig greit. Sjekket nakkefold, ryggrad, de to ting det er viktig og lett å sjekke før uke 12, og fortalte oss at det så bra ut, og ikke mistanke om problem hos foster. Kunne ikke se kjønnet da. vi hadde en annen tidlig ul hos privat fertilitets klinikk med mye bedre ul-maskin (vi kunne selv se mye mer på skjermen), da kunne legen også se kjønnet til babyen, som stemte. Selv om det er da 50% sjanse, sånn sett, men legen virket sikker. Anonymkode: ee498...700
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #7 Skrevet 1. desember 2020 Har vært hos Linda mange ganger , både for svangerskapsrelaterte blødninger og andre gynekologiske problemstillinger. Det er som de andre sier her høy kvalitet på både faglig kunnskap, utstyr og service. Skulle man lure på noe mtp blodprøver etc så kan man snakke oppfølgingsvis på telefon med Linda uten at det koster noe. De gangene jeg har blødd har hun vært nøktern, rolig - og det er en dame som du føler deg 100% avslappet hos da hun har en utrolig behagelig vesen. Hun er flink til å berolige , og jeg tror også hun hadde vært fin å gå til dersom svangerskapene hadde endt i MA eller SA. De har gode ultralydaparater der , hvilket jeg nå har skjønt ikke er en selvfølge på private klinikker (grunnet flytting går jeg nå til en annen privat gynekolog i mitt andre svangerskap, og bildene der er svært mye dårligere..) kort sagt: anbefales. Sekretærene er også kjempehyggelige! Anonymkode: 44121...c44 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #8 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Anbefales! Utrolig god kvalitet på bildene på UL, mye bedre enn den offentlige. Flink lege (Linda J), gikk raskt gjennom viktige ting, så jeg fort ble betrygget og kunne bare nyte synet resten av tiden. Det var en langt bedre opplevelse enn i det offentlige hvor alt tok lang tid, bildet var uklart og jeg egentlig bare kjente på uro fordi alt tok så lang tid å finne. Anonymkode: 7c85c...4a4 Jeg likte ikke hun Linda då veldig godt. Sikkert litt kulturkrasj, men jeg syntes hun var litt kort og spiss. Var mye mer fornøyd med han eldre karen der, men husker ikke hva han het. Likte godt at de var relativt billige og fikk time på dagen. Anonymkode: 28bec...334 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #9 Skrevet 1. desember 2020 Oi, så forskjellig man kan oppleve leger! Jeg har også vært hos Linda og følte ikke at hun tok meg på alvor, hun var brysk og avvisende, , gjennomførte undersøkelsen på en måte som gjorde vondt (vaginal ultralyd) og var dårlig til å informere om funn. Tydelig at hun hadde hastverk, følte som om jeg var på et samlebånd. Har mye bedre opplevelser på Volvat. Anonymkode: 096b6...ef7 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #10 Skrevet 1. desember 2020 Var veldig fornøyd. Var hos en kvinnelig lege som har norsk navn men egentlig er russisk eller fra et annet land i øst europa. Husker ikke navnet akkurat nå. Anonymkode: a4b37...41d 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #11 Skrevet 1. desember 2020 Har hørt utelukkende negative ting om Linda. Hadde ikke gått til henne, men nå virker hun heller ikke som min type menneske. Anonymkode: 370b1...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #12 Skrevet 1. desember 2020 Kun positive erfaringer 😊 vært hos Linda på både celleprøve og tul, kjempe fornøyd 😊 Anonymkode: 27a57...a22 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #13 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg likte ikke hun Linda då veldig godt. Sikkert litt kulturkrasj, men jeg syntes hun var litt kort og spiss. Var mye mer fornøyd med han eldre karen der, men husker ikke hva han het. Likte godt at de var relativt billige og fikk time på dagen. Anonymkode: 28bec...334 Aage Sending tror jeg han heter. Han har jeg vært hos. UL i uke 13. Han kunne se at alt så bra ut med tanke på nakkefold osv. Og han sa at han var 98% sikker på kjønnet. Det viste seg å stemme. De hadde en skjerm på veggen så mannen min og jeg kunne se på den, mens han hadde hovedskjermen. Anonymkode: 6573e...2a8 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #14 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Var veldig fornøyd. Var hos en kvinnelig lege som har norsk navn men egentlig er russisk eller fra et annet land i øst europa. Husker ikke navnet akkurat nå. Anonymkode: a4b37...41d Tror hun er russisk opprinnelig ja. Skjønner ikke helt hva nasjonaliteten har å si her egentlig. Viktigste er fagkompetansen, og den har hun! Anonymkode: 44121...c44 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #15 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror hun er russisk opprinnelig ja. Skjønner ikke helt hva nasjonaliteten har å si her egentlig. Viktigste er fagkompetansen, og den har hun! Anonymkode: 44121...c44 Har ikke noe å si for meg, prøvde bare å forklare hvem det var. Husker ikke navnet. Var veldig fornøyd. Anonymkode: a4b37...41d 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #16 Skrevet 1. desember 2020 Da jeg skulle sette inn spiral der hadde jeg dårlig erfaring med Linda Johansen på City. Hun var hardhendt og snakket lite, og da hun åpnet munnen var hun hard og frekk. Da jeg måtte tilbake for en gynekologisk undersøkelse med ultralyd i forhold til sjekk anbefalt av den russiske klinikken og ivf, så var hun en helt annen person. Blid, mild og snakket masse. Forklarte funn og var positiv. Det var ca 3år i mellom besøkene. Så jeg har hatt både positiv og negativ opplevelse der. Anonymkode: ef5b3...016 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #17 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Har hørt utelukkende negative ting om Linda. Hadde ikke gått til henne, men nå virker hun heller ikke som min type menneske. Anonymkode: 370b1...ca8 Uforståelig! Hun er jo utrolig koselig og gledet seg med meg over synet av baby. Hun satt og sa ting som: åå så fin, se på de søte fingrene osv. Hun har sikkert sett det hundre ganger men klarte liksom å glede seg med meg Anonymkode: 7c85c...4a4 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #18 Skrevet 1. desember 2020 Har bare gode erfaringer med begge gynekologene der. Og jeg har vært der veldig mange ganger! Anonymkode: b061e...e84 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #19 Skrevet 1. desember 2020 Var hos Aage Huseby, veldig dyktig og hyggelig. Overlege på Ahus i tillegg, så hvis man skal føde der kan jo det kanskje føles ekstra trygt for en del (selv om jeg ikke tror at det egentlig har så mye å si). Linda dukker oftest opp i tråden her, tror kanskje hun jobber mest av de to? Da jeg var der var Aage kun tilgjengelig på torsdager. Basert på det jeg har lest her virker det som om flertallet synes hun er flink og tydelig - men at hun kanskje blir for tydelig (og fremstår som brysk) for enkelte. Anonymkode: 88c40...09a 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #20 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Uforståelig! Hun er jo utrolig koselig og gledet seg med meg over synet av baby. Hun satt og sa ting som: åå så fin, se på de søte fingrene osv. Hun har sikkert sett det hundre ganger men klarte liksom å glede seg med meg Anonymkode: 7c85c...4a4 Samme gjorde hun med meg. hun har sikkert gode og dårlige dager som alle andre , men det jeg liker best med henne er at hun utstråler ro og trygghet. Ikke noe «fake» og over-service/ påklistret hos henne. Hun virker genuin, og for meg leder dette ofte til trygghet Anonymkode: 44121...c44 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå