Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en bodylotion fra Dior, hydra corps satin tror jeg den het. Er kjempefornøyd med den men finner den ikke noe sted..

Noen som har gode forslag på hva jeg kan bruke isteden?

Fortm jeg tørker snart ut!!! :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg liker bodylotionene fra Biotherm, L'Oreal og Vichy.

Skrevet

Ralph Laurans "Romance" er god og fuktig.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker en bodylotion fra Lumene, "Time to relax, Pampering Rich Body Cream" - den er veldig, veldig god syns jeg!

Skrevet

Jeg liker godt L'oreal Nurtilift til tør hud. Virker bra, god lukt og god pris (den er veldig ofte på tilbud, så kjøper den da).

Piglet

Gjest *Kasandra*
Skrevet

På første plass hos meg kommer: Biotherm Anti-Drying Body Milk som dufter deilig fruktig og gir langvarig fukt til kroppen! Den koster rundt 200 kr for 250 ml,men den er veldig drøy!

Når det er manko på penger så bruker jeg Dove Body Silk,tror jeg den heter. Den funker veldig bra i forhold til prisen!

Siden jeg ikke har så mye tid til å stå å smøre meg inn hver dag,bruker jeg ofte enten The Body Shop sprayolje eller Natursan sprayolje etter dusjen mens huden fremdeles er våt-etterpå bare klapper jeg huden tørr. Huden blir myk og smidig og begge oljene trekker kjapt inn-fortere enn bodylotionene jeg har prøvd!Anbefales! :)

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg liker godt L'oreal Nurtilift til tør hud. Virker bra, god lukt og god pris (den er veldig ofte på tilbud, så kjøper den da).

Piglet

Veldig enig i denne! Har prøvd mange, også dyre merker, men kommer alltid tilbake til denne. Og ikke noe minus at den er veldig billig og kommer i pumpeflaske :)

Gjest Smarties - ikke innlogget
Skrevet

Kan anbefale body butter (tror jeg det heter) fra The Body Shop! Har bare prøvd den med oliven (ja - jeg vet - høres litt ekkelt ut.. :roll: ), og den er kjempegod! Lukter kjempegodt (lukter ikke oliven, haha!) og er veldig drøy :)

Gjest gjest1
Skrevet

Body Butter med oliven er veldig god, men litt fet. Trekker litt dårlig inn i huden.

Men jeg bruker den på tørre legger om sommeren og er enig i at den lukter vidunderlig.

Skrevet (endret)
På første plass hos meg kommer: Biotherm Anti-Drying Body Milk som dufter deilig fruktig og gir langvarig fukt til kroppen! Den koster rundt 200 kr for 250 ml,men den er veldig drøy!

Når det er manko på penger så bruker jeg Dove Body Silk,tror jeg den heter. Den funker veldig bra i forhold til prisen!

Siden jeg ikke har så mye tid til å stå å smøre meg inn hver dag,bruker jeg ofte enten The Body Shop sprayolje eller Natursan sprayolje etter dusjen mens huden fremdeles er våt-etterpå bare klapper jeg huden tørr. Huden blir myk og smidig og begge oljene trekker kjapt inn-fortere enn bodylotionene jeg har prøvd!Anbefales! :)

Hmm..skal sprayoljen fra Body shop brukes på fuktig hud?

Endret av Cassiopeia
Gjest gjest1
Skrevet
Hmm..skal sprayoljen fra Body shop brukes på fuktig hud?

Bruker man sprayolje på fuktig hud, binder den til seg fuktigheten fra vannet. Altså blir oljen mye drøyere, og virker bedre.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg elsker effekten av Biotherm med sitrus, men sliter med lukta, og har ikke funnet noe like godt alternativ som ikke lukter rart. Noe som resulterer i at jeg er altfor sløv med å smøre meg for tida...

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Jeg elsker effekten av Biotherm med sitrus, men sliter med lukta, og har ikke funnet noe like godt alternativ som ikke lukter rart. Noe som resulterer i at jeg er altfor sløv med å smøre meg for tida...

Har du prøvd All About Moisture fra Clinique?Det er sannsynligvis en one-off, men var ikke så dum (har bare testet den, endte med Biotherm), og luktet helt OK til tross for at den var uparfymert. 400ml kostet 250,- Selv vurderer jeg A-derma fra apoteket. Den er ikke tilsatt parfyme, men lukter av innholdsstoffene. Konsistensen virker å være ganske lett, i hvertfall da jeg testet den på hånden.

Endret av Elphaba
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Biotherm.

Gjest gjest1
Skrevet
Kan anbefale body butter (tror jeg det heter) fra The Body Shop! Har bare prøvd den med oliven (ja - jeg vet - høres litt ekkelt ut..  :roll: ), og den er kjempegod! Lukter kjempegodt (lukter ikke oliven, haha!) og er veldig drøy  :)

Enig, bruker denne fast og er superfornøyd.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Har du prøvd All About Moisture fra Clinique?Det er sannsynligvis en one-off, men var ikke så dum (har bare testet den, endte med Biotherm), og luktet helt OK til tross for at den var uparfymert. 400ml kostet 250,- .

Trekker den like kjapt inn i huden som Biotherm sin? Jeg hater nemlig å fremdeles føle meg klissete flere minutter etter at jeg har smurt meg. Skal sjekke den ut når jeg drar til England i morgen :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg bruker Dermalogica, L'oreal og Biotherm sine. L'oreal er billig og god :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...