Gå til innhold

Dere som per definisjon ikke er deilige, har dere blitt kalt deilig under sex før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenker jeg på dere som har det som defineres som en uperfekt kropp og som IKKE tilfredsstiller dagens idealer. Ikke på deres om bare er usikre men egentlig er helt fine. 

Har dere noen gang blitt kalt deilig i senga? Altså mens dere har hatt sex? Fått komplimenter av mannen og lignende? Jeg har hatt rundt 5 sexpartnere, og INGEN har kommentert at jeg er deilig mens vi har hatt sex. De har gjerne sagt det i forkant, men åpenbart har de bare sagt det for å få seg et ligg. Jeg skulle ønske en mann sa til meg mens vi hadde sex at jeg var fin. Jeg har alltid gitt komplimenter til mennene, kommentert at pikken deres er stor/deilig, at de er sexy og lignende. Men sluttet med det fort når jeg ikke fikk noen respons... 

Må jeg bare regne med at jeg ikke blir anset som deilig og ikke kan få slike komplimenter når vi har sex? Jeg har det de fleste vil definere som IKKE deilig kropp. Pupper som henger noe helt ekstremt med store brystvorter, mye strekkmerker, løshud på lår og mage +++. 

Anonymkode: b17aa...652

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå tenker jeg på dere som har det som defineres som en uperfekt kropp og som IKKE tilfredsstiller dagens idealer. Ikke på deres om bare er usikre men egentlig er helt fine. 

Har dere noen gang blitt kalt deilig i senga? Altså mens dere har hatt sex? Fått komplimenter av mannen og lignende? Jeg har hatt rundt 5 sexpartnere, og INGEN har kommentert at jeg er deilig mens vi har hatt sex. De har gjerne sagt det i forkant, men åpenbart har de bare sagt det for å få seg et ligg. Jeg skulle ønske en mann sa til meg mens vi hadde sex at jeg var fin. Jeg har alltid gitt komplimenter til mennene, kommentert at pikken deres er stor/deilig, at de er sexy og lignende. Men sluttet med det fort når jeg ikke fikk noen respons... 

Må jeg bare regne med at jeg ikke blir anset som deilig og ikke kan få slike komplimenter når vi har sex? Jeg har det de fleste vil definere som IKKE deilig kropp. Pupper som henger noe helt ekstremt med store brystvorter, mye strekkmerker, løshud på lår og mage +++. 

Har du prøvd å gå for kjærlighet istedenfor sex? 

Jeg VAR veldig attraktiv for 10år siden, jeg ER ikke det nå lenger etter flere barnefødsler og både psoriasis og alt mulig jeg har fått. Jeg bryr meg midt bak hva andre mener om meg fordi den eneste som trenger synes at jeg er deilig er min ektemann, de andre kan bare holde det for seg selv og se en annen vei da jeg på ingen måte er verken interessert i deres kompliment eller kritikk.

Anonymkode: b273a...be8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du prøvd å gå for kjærlighet istedenfor sex? 

Jeg VAR veldig attraktiv for 10år siden, jeg ER ikke det nå lenger etter flere barnefødsler og både psoriasis og alt mulig jeg har fått. Jeg bryr meg midt bak hva andre mener om meg fordi den eneste som trenger synes at jeg er deilig er min ektemann, de andre kan bare holde det for seg selv og se en annen vei da jeg på ingen måte er verken interessert i deres kompliment eller kritikk.

Anonymkode: b273a...be8

To av dem har vært kjærestene mine.  

Skrevet

Kan det være at disse mannfolka ilke er veldig verbale når de har sex?

Anonymkode: 61436...3cc

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror ikke det hjelper saken at du selv definerer deg som "ikke deilig".

Å være deilig handler om mer enn utseende.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan det være at disse mannfolka ilke er veldig verbale når de har sex?

Anonymkode: 61436...3cc

Hmm. Ja jo. Det kan være, men jeg mistenker at det er kroppen min som er problemet. 

Skrevet

Hva som defineres som deilig er jo veldig individuelt.

Men som andre sier, det kan være dine partnere ikke er så verbale...

Jeg er både slank, faste bryster, uten strekkmerker eller løshud, passe godt trent, har hatt rundt 20-25 partnere, og to av de har kommentert at jeg er deilig eller har fin kropp under sexen. Alle har sagt det på forhånd... 

Anonymkode: ce1f5...424

Skrevet

Jeg er ikke kroppslig deilig en plass, 35kg overvektig, ubarbert både her og der osv. 

Jeg får komplimenter i senga (også) av samboeren min, og har fått det av tidligere kjærester, og sexpartnere. Og ikke fått det også. Det er helt ærlig noe jeg aldri har tenkt over. 

Hadde jeg hatt et behov for det, så mener jeg at jeg har et ansvar for å gi beskjed om det. 

Anonymkode: 5b8bf...626

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri tenkt at de som som har sagt det, bare sier det til meg for å si det sånn. Tenker at noen er ganske rundhåndet med adjektivene, andre ikke. Tror ikke dette er noe du trenger felle tårer over.

Anonymkode: a155a...d3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke kroppslig deilig en plass, 35kg overvektig, ubarbert både her og der osv. 

Jeg får komplimenter i senga (også) av samboeren min, og har fått det av tidligere kjærester, og sexpartnere. Og ikke fått det også. Det er helt ærlig noe jeg aldri har tenkt over. 

Hadde jeg hatt et behov for det, så mener jeg at jeg har et ansvar for å gi beskjed om det. 

Jeg vil jo ikke at han skal kalle meg deilig om han ikke syns jeg er det. Og jeg går utifra at siden ingen av de jeg har ligget med har sagt til meg at jeg er deilig når jeg har klærne av, ikke syntes det. Kanskje jeg bare var deilig først men så ikke deilig lenger etter sexen. 

Skrevet

Ingen har definisjonsretten på hva det vil si å være deilig!!! Det går ikke an å definere andre mennesker som deilige eller ikke deilige. 

Anonymkode: 83390...fba

• Liker 1
Skrevet

Jeg veier over 130kg fordelt på 170cm, og blir kalt deilig hele tiden av kjæresten min under sex, der jeg vet at han mener det. Deilig er ikke deilig. En annen mann ville syntes jeg var veldig ekkel.

Anonymkode: 4aa45...d3b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil jo ikke at han skal kalle meg deilig om han ikke syns jeg er det. Og jeg går utifra at siden ingen av de jeg har ligget med har sagt til meg at jeg er deilig når jeg har klærne av, ikke syntes det. Kanskje jeg bare var deilig først men så ikke deilig lenger etter sexen. 

Å anta/gå utifra hva andre mennesker tenker, fordi de ikke har sagt ting rett ut blir vel kanskje litt feil? Om dette er en kjæreste/noen du har hatt sex med flere ganger, og du tenker at de syns du ikke er deilig, hvorfor fortsette å være med de da? Og har du noensinne sagt rett ut at "hey, jeg liker det om du kunne sagt jeg er fin/deilig/sexy eller noe annet som passer, når vi faktisk har sex" ? Ingen som er tankeleser, og ikke alle som er like verbale av seg heller. Jeg tenker ofte at samboeren min er dritsexy, selv om det er sjeldent at jeg faktisk sier det. Jeg er veldig lite verbal av meg. 

For meg høres det ut som at du kanskje overtenker dette litt? Skjønner at det er utrolig sårt å føle seg uattraktiv, eller ikke deilig nok altså. Men snakk med partner, kanskje han ikke har tenkt over det i det hele tatt?

Skrevet

Kjæresten min forteller meg hele tiden at jeg er pen, digg osv til vanlig. Aldri hørt noe sånt under sex og det synes jeg er helt greit. Hvis han hadde sagt det til meg tror jeg at jeg hadde følt det var kleint og tilgjort. 

Anonymkode: c585f...661

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hmm. Ja jo. Det kan være, men jeg mistenker at det er kroppen min som er problemet. 

Det er selvfølelsen din som er problemet.

Skrevet

Jeg er per definisjon deilig med heldige gener osv, men jeg har aldri opplevd at noen gir den slags komplimenter i løpet av akten. Det ser jeg ikke på som naturlig og er ikke et savn. Slikt blir sagt når man snakker før eller etter eller når man flørter.

Anonymkode: c4349...6ac

• Liker 1
Skrevet

Er det vanlig å si «du er deilig» under sex? 

Skrevet

Skjønnhet er subjektivt. Noen vil syns jeg er "deilig", andre ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dere som per definisjon ikke er deilige

Definer deilig! 

Anonymkode: 9845c...087

Skrevet

Har omtrent samme erfaring som deg ts. Ingen menn har kalt meg deilig under sex. Har bare opplevd at en dame sa det en gang, men hun sa det bare den ene gangen og aldri noe mer. 

Anonymkode: d5425...f06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...