AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Endelig skal det bygges ut fiber i området der jeg bor. Det er Eidsiva bredbånd som leverer fiber og tvkanaler blir levert av Altibox. Ser ut som at man har et utvalg faste kanaler, også 50 poeng som man kan kjøpe andre kanaler for. Så det vil da si at man kan kjøpe 50 stk kanaler som koster 1 poeng eller bare 1 stk kanal om den koster 50 poeng ikke sant? Syns dette var litt uoversiktlig. Men jeg ble litt skremt når jeg så på Altibox sin Facebookside, det var mange innlegg om problemer med tvboks, mistet kanaler osv. Vi har nå rikstv og har ikke hatt noe problem. Jeg vet at det er folk som kan ha problemer med dem også, men jeg blir da litt usikker på om kanskje vi skal fortsette å ha rikstv og bare få Internett fra fiber. Har noen anbefalinger og erfaring? Anonymkode: 33df5...a6d
flusa Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 (endret) Vi har altibox,og er gørr fornøyd med de! Ikke mye kluss,og man kan enkelt bytte kanaler inne på mine sider. Noen kanaler koster 1p,3p.mens noen koster 15p.De dyre er da gjerne streaming tjenester som hbo. Endret 1. desember 2020 av Linda_
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Altibox har vel hatt mest fornøyde kunder 10 år på rad...men du leser vel ikke på Eidsiva sin Facebook? Klagene der handler 99% om GET sin boks som de har levert frem til nylig. på Altibox.no skal det være veldig enkelt å forstå seg på poeng systemet. Ca 20 faste kanaler, så kan du eks velge hbo for 40 poeng av 50...da har du 10 poeng igjen etc. du kan også kjøpe ekstra poeng og du kan bytte så ofte du vil. Anonymkode: 62dd7...6a6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Har Altibox, men fra en annen leverandør. Har ikke hatt noen problemer overhodet. Anonymkode: 4e779...83a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå