Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten å overdrive så er hun og bilen hennes i nærheten av oss hele tiden. Vi møter bilen minst to gang er om dagen. Familien hans har lagt merke til henne og bilen hennes rundt husene sine. Det har ikke skjedd før. Et av husene er i en endevei, da ser man henne i gaten ved siden av.

Hun snur seg tydelig vekk da hun møter meg ved en gate,  men senere ser jeg at hun kjører bak meg. Så dagen etter vær hun på samme parkeringsplass ved butikk, men var selv ikke inne i butikken så lenge jeg var der. 

Skal også sies at hun bor 1t unna oss. 

Hvorfor holder hun på slik? 

Anonymkode: 1fe58...6e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være tilfeldig. Jeg møter stadig på min eks og hans kone, men stalker dem ikke. Møter de på butikken, når jeg er ute å kjører så ser jeg de i en rundkjøring, tror det bare er tilfeldigheter. Hva vet du om hun har venner/familie i nærheten av dere? Og hvorfor skulle hun stalke familie medlemmer av dere? 🤨

Anonymkode: 99b81...93a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det kan være tilfeldig. Jeg møter stadig på min eks og hans kone, men stalker dem ikke. Møter de på butikken, når jeg er ute å kjører så ser jeg de i en rundkjøring, tror det bare er tilfeldigheter. Hva vet du om hun har venner/familie i nærheten av dere? Og hvorfor skulle hun stalke familie medlemmer av dere? 🤨

Hun bor 1 time unna - ikke i nabolaget? 

Anonymkode: a47c3...c9a

• Liker 4
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Uten å overdrive så er hun og bilen hennes i nærheten av oss hele tiden. Vi møter bilen minst to gang er om dagen. Familien hans har lagt merke til henne og bilen hennes rundt husene sine. Det har ikke skjedd før. Et av husene er i en endevei, da ser man henne i gaten ved siden av.

Hun snur seg tydelig vekk da hun møter meg ved en gate,  men senere ser jeg at hun kjører bak meg. Så dagen etter vær hun på samme parkeringsplass ved butikk, men var selv ikke inne i butikken så lenge jeg var der. 

Skal også sies at hun bor 1t unna oss. 

Hvorfor holder hun på slik? 

Gå å se henne inn i øynene og spør om hun vil ha en kopp kaffe sammen med dere. Sannsynligvis drar hun og kommer aldri tilbake. Stalkere liker ikke å bli konfrontert. Blir hun mot formodning med på kaffe så finne det mange veldig kleine spørsmål å stille som gjør at hun neppe gjør det igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Brått begynt de siste mnd, aldri vært i området har før. Hun bor jo en helt annen plass. 

Skrevet
theTitanic skrev (2 minutter siden):

Gå å se henne inn i øynene og spør om hun vil ha en kopp kaffe sammen med dere. Sannsynligvis drar hun og kommer aldri tilbake. Stalkere liker ikke å bli konfrontert. Blir hun mot formodning med på kaffe så finne det mange veldig kleine spørsmål å stille som gjør at hun neppe gjør det igjen. 

Hun hadde nok blitt med etter hva jeg har hørt. Hun har ikke grenser. 

Skrevet
theTitanic skrev (3 minutter siden):

Tenker det samme. Jeg gjorde dette med en som stalket meg (skrev meldinger, fulgte etter, fulgte etter mine venner). Hun klarte nesten ikke å se meg i øynene, eller ta meg i hånden. Etter dette tok det slutt :) 

Anonymkode: 25e30...c55

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tenker det samme. Jeg gjorde dette med en som stalket meg (skrev meldinger, fulgte etter, fulgte etter mine venner). Hun klarte nesten ikke å se meg i øynene, eller ta meg i hånden. Etter dette tok det slutt :) 

Hun snur seg tydelig bort da jeg ser inn i bilen hennes, men ser ikke for meg at hun vil gi seg av en liten prat. 

Skrevet

Konfronter henne. Spør hva hun gjør der. Hver gang. 

Anonymkode: 281a3...12c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun snur seg tydelig bort da jeg ser inn i bilen hennes, men ser ikke for meg at hun vil gi seg av en liten prat. 

Nei, men du bør prøve å få det til, konfrontere, si hei, snakke, hva som helst. Da blir det plutselig mye verre for henne å være der. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jepp!

Skrevet

Dette er vel kjæresten din sitt problem og ikke ditt? Det er neppe deg hun savner. 

Anonymkode: 460b9...071

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da må jeg stoppe henne midt i en vei? Med mindre det er på parkeringen igjen. 

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Har du hilst på henne?

Jeg ville foreslått for kjæresten at dere hilste ordentlig en gang, og blir ferdig med det. 

Anonymkode: 7ba6e...91a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er vel kjæresten din sitt problem og ikke ditt? Det er neppe deg hun savner. 

Anonymkode: 460b9...071

Nei, hun har ikke noe savn etter meg. 

Hun har vist en greie med opptatte mannfolk. Hun har også en sykdom som gjør at hun ikke klarer å bære frem et barn. For noen måneder siden så fikk vi vårt første barn og etter det har dette startet. Hun har klart det før, ødelegge et forhold (ja, mannen var med på det.) Hun er kjent for å ønske opptatte menn med barn. Innen første månedene sammen så har hun ordnet bilder av barna deres i sitt hjem. Ofte ser man at hun selger unna barn og babyting, selv om hun ikke har egne. 

Da ei venninne av meg og fyren hennes fikk barn, så fikk den fyren en melding av denne jenta på nett. Sånn begynner hun. Hun gjør seg så tilgjengelig og søt hun kan. Mens gubben min blokkerte henne overalt, da prøvde hun å legge til meg. Jeg godtok ikke hennes forespørsel så blokkerte hun meg. En liten periode så var blokkeringer borte, så da blokkerte jeg henne i stedet. Etter det så begynte hun å være overalt. 

Er ikke det litt skummelt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor lenge har dere vært sammen? Har du hilst på henne?

Jeg ville foreslått for kjæresten at dere hilste ordentlig en gang, og blir ferdig med det. 

Anonymkode: 7ba6e...91a

Aldri møtt henne, de var sammen en gang i 2014 tror jeg det var, bare noen måneder. Hun knakk psyken hans også ble det slutt. Hun prøvde å få han tilbake etter han kom ovenpå igjen, men han avsluttet det fort. 

Har sjekket litt rundt hva slags person hun er, så ønsker ikke jeg noe kontakt med henne. Hvorfor hilse på hans eks som var så kort for så mange år siden? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun har vist en greie med opptatte mannfolk. Hun har også en sykdom som gjør at hun ikke klarer å bære frem et barn. For noen måneder siden så fikk vi vårt første barn og etter det har dette startet. Hun har klart det før, ødelegge et forhold (ja, mannen var med på det.) Hun er kjent for å ønske opptatte menn med barn. Innen første månedene sammen så har hun ordnet bilder av barna deres i sitt hjem. Ofte ser man at hun selger unna barn og babyting, selv om hun ikke har egne. 

Da ei venninne av meg og fyren hennes fikk barn, så fikk den fyren en melding av denne jenta på nett. Sånn begynner hun. Hun gjør seg så tilgjengelig og søt hun kan. Mens gubben min blokkerte henne overalt, da prøvde hun å legge til meg. Jeg godtok ikke hennes forespørsel så blokkerte hun meg. En liten periode så var blokkeringer borte, så da blokkerte jeg henne i stedet. Etter det så begynte hun å være overalt. 

Hun er ikke helt psykisk frisk etter min mening. Hvis det blir mye av denne stalkeradferden, er det lov å ta en samtale med politiet om saken. De kan veilede dere videre.

• Liker 4
Skrevet
Ulven skrev (2 minutter siden):

Hun er ikke helt psykisk frisk etter min mening. Hvis det blir mye av denne stalkeradferden, er det lov å ta en samtale med politiet om saken. De kan veilede dere videre.

Altså, jeg er venn med en annen eks av han, så det er ikke sånn at slikt plager meg. Bare hun her har jeg aldri hørt noe stabilt om. 

Skrevet

Samboer mener at det ikke vil hjelpe noe å prate med henne. At alt rundt henne skal man overse i håp om å bli kvitt henne. Han har jo klart det før, så mulig hun bare blir lei etter hvert? 

Jeg føler heller ikke for noe kommunikasjon med henne. Jeg har jo med babyen vår overalt og vil ikke utsettes for noe dumt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hun er jo ikke frisk, og jeg hadde ikke følt meg helt trygg med nyfødt barn og alt. Jeg hadde bedt mannen melde bekymring til legen hennes, og jeg hadde tatt bilder hver gang jeg så henne og meldt fra til politiet at jeg var bekymret. 

Anonymkode: 8c549...130

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...