Gå til innhold

Frukt og grønt fra Kolonial, skuffet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med den? Jeg opplever stadig at den er veldig dårlig. Enten må jeg kjøpe veldig dyre varianter, da kan det være bra. Men stort sett er det sånn halvdårlig, ikke fristende men ikke så dårlig at jeg synes jeg kan klage heller. For eksempel kjøpte jeg dyre klementiner, fikk fire stykker som var fine og smakfulle. Men siden de var dyre bestilte jeg vanlige klementiner, disse var slappe og smakløse og jeg måtte bare kaste. Bestilte norske epler, dyre og jeg fikk bare tre knøttsmå ulekre som de kunne ha plukket i hvilken som helst hage.  Jeg får nesten aldri sånn kvalitet jeg selv ville plukket i butikken. Hvordan er det å bestille fra Meny, er det mye dyrere? Bedre frukt og grønt?

Anonymkode: d6ed9...b41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått dårlig agurk, tomater som råtner før man får snudd seg. Bestiller aldri mer frukt og grønt derfra. 

Anonymkode: ef8ff...d95

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dere fornøyd med den? Jeg opplever stadig at den er veldig dårlig. Enten må jeg kjøpe veldig dyre varianter, da kan det være bra. Men stort sett er det sånn halvdårlig, ikke fristende men ikke så dårlig at jeg synes jeg kan klage heller. For eksempel kjøpte jeg dyre klementiner, fikk fire stykker som var fine og smakfulle. Men siden de var dyre bestilte jeg vanlige klementiner, disse var slappe og smakløse og jeg måtte bare kaste. Bestilte norske epler, dyre og jeg fikk bare tre knøttsmå ulekre som de kunne ha plukket i hvilken som helst hage.  Jeg får nesten aldri sånn kvalitet jeg selv ville plukket i butikken. Hvordan er det å bestille fra Meny, er det mye dyrere? Bedre frukt og grønt?

Anonymkode: d6ed9...b41

Hvis du stadig opplever at den er veldig dårlig, da forstår jeg ikke hvorfor du fortsetter å kjøpe frukt og grønt der. 

Skrevet

Jeg er nok en over gjennomsnitt bruker av kolonial og det er sjeldent jeg får dårlig frukt og grønt.  

Anonymkode: 38cc2...67d

• Liker 3
Skrevet

Jeg får som regel god kvalitet, men har skjedd noen gang at det har vært ganske stusslig. Da har jeg sendt mail og de svarer med en gang og fører tilbake beløpet på det som var dårlig. 

Anonymkode: 595af...d73

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøver å unngå å kjøpe det med Kolonial. Nettopp fordi man har så ulike preferanser på hvordan man vil ha det, og fordi folk er så ulike mtp hvor nøye man er på å sjekke om det er for eksempel muggel på undersiden av de nederste druene i pakken, for eksempel..

Anonymkode: fecef...72f

Skrevet

Nei, alltid misfornøyd - også med poteter.

Vi har sluttet med å kjøpe det derfra. 

Anonymkode: 7200e...52b

Skrevet

Veldig fornøyd med frukt og grønt derfra. Bestiller heller frukt og grønt fra Kolonial enn å kjøpe det på nærbutikken, for det er ordentlig triste greier. Aner ikke hvor mange ganger vi har plukket fine grønnsaker og kommet hjem med muggen drit. Har en stund mistenkt at grønnsaksavdelingen har veldig rar belysning for å skjule den dårlige kvaliteten.

Skrevet

Jeg syns Meny er mye bedre på frukt og grønnsaker. 

Anonymkode: d35b9...d4c

Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med frukt og grønt fra Kolonial. Synes det er vel så bra som det jeg får kjøpt i butikken her omkring. Det eneste unntaket er ferske urter som er plukket og puttet i pose, for de er nesten alltid slappe og halvvisne. 

Men når det er sagt har jeg fremdeles basilikumen jeg satte i vann i mai for å se om den frisknet til. Det gjorde den, og den slo røtter på et par dager og ble plantet i jord etter ca en uke, og nå har den holdt meg med fersk basilikum i over et halvt år. :) 

Anonymkode: 528cf...76e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg syns Meny er mye bedre på frukt og grønnsaker. 

Anonymkode: d35b9...d4c

Enig. Jeg syns Meny er mye bedre generelt.

Anonymkode: f7c01...cbd

Skrevet

Meny er veldig gode på frukt og grønt. Der kan du også spesifisere hvordan du ønsker at frukten skal være, feks grønne bananer, hard avocado, godt modne Tomater osv.

Bestilte fra kolonial en gang og fikk dårlige grønnsaker, prøvde et par ganger til tilfelle jeg var uheldig med de første bestillingene, men problemet vedvarte. Handler ikke der lenger. 

Anonymkode: 0756b...15c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...