AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Kommer du overens med venninner av kjæresten din? Anonymkode: 93f0a...5f7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kommer du overens med venninner av kjæresten din? Anonymkode: 93f0a...5f7 Her har kjæresten en venninne fra sitt tidligere liv (hjemplassen), og hun har ingen planer om å bli kjent med meg for å si det sånn. De har kun sporadisk kontakt på FB nå. Eksens venninne var veldig interessert i å bli kjent og lekte perlevenner, mens hun pulte mannen min bak min rygg. Koselig. Anonymkode: e2c3a...f34
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Ville aldri hatt en kjæreste med "venninner". Anonymkode: ed71d...30f 10
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Syns det er trist at folk av ulikt kjønn ikke kan være venner, uavhengig av sivil status. Så klart jeg legger en innsats i å bli kjent med både venner og venninner av min mann. Har stor vennegjeng selv, bestående av både menn og kvinner og de har tatt godt imot min mann. Legger også innsats i å bli kjent med venners kjærester. Anonymkode: b9e4d...1e5 15
Eilis Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Ja, og kjæresten går godt overens med de fleste venninnene og kompisene mine. Har hendt at han er han er sammen ei av venninnene (og ofte kopisene mine) uten meg også 😄 Han har aldri gitt meg grunn til å ikke stole på han.
Kristin70 Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 Ja, definitivt, den ene har blitt en av mine beste venner.
Eilis Skrevet 1. desember 2020 #7 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ville aldri hatt en kjæreste med "venninner". Anonymkode: ed71d...30f Hvorfor? 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #8 Skrevet 1. desember 2020 Jepp, kjæresten min har flere venninner, og jeg kommer veldig godt overens med dem Anonymkode: 94ccb...369
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #9 Skrevet 1. desember 2020 Han har bare ei god venninne, og hun kommer jeg veldig godt overens med. Han er jo en fin fyr, dermed er vennene hans bra folk som er lette å like uavhengig av kjønn. Anonymkode: 4dc23...881
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #10 Skrevet 1. desember 2020 3 stk har han og kommer overens med alle 3. Ene venninna har hjulpet han i hans verste periode og i blant kan hun hjelpe med til å forstå han. Flotte jenter 😊 Anonymkode: 7f440...b48
Gjest Smiley99 Skrevet 1. desember 2020 #11 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her har kjæresten en venninne fra sitt tidligere liv (hjemplassen), og hun har ingen planer om å bli kjent med meg for å si det sånn. De har kun sporadisk kontakt på FB nå. Eksens venninne var veldig interessert i å bli kjent og lekte perlevenner, mens hun pulte mannen min bak min rygg. Koselig. Anonymkode: e2c3a...f34 Fyfan. Det er så forkastelig og motbydelig gjort!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #12 Skrevet 1. desember 2020 Ja, stort sett. Altså, det er mange av dem og hvor godt jeg liker hver enkelt varierer jo litt, men flertallet er veldig hyggelige folk. Anonymkode: cf2b9...39d
Nuith Skrevet 1. desember 2020 #13 Skrevet 1. desember 2020 Min mann hang med en "gjeng" da jeg møtte ham, med 50% jenter som stort sett var en av guttas søster, kjæreste, eller begge deler (eller kjærestes søster). De tok helt greit imot meg, vi har ikke mye kontakt lenger men møtes for å vise frem ungene når jeg er i byen.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #14 Skrevet 1. desember 2020 Kjærestens venninner er samboere/koner til hans kamerater. Jeg har truffet en 3-4 stykker og noen av dem kommer jeg veldig godt overens med, andre sånn passe. Som med folk flest. Utover det har han vel ingen single venninner. Et par stykker han studerte med for lenge siden som kan sende en melding i ny og ne, men det avtok etter vi ble sammen. Ikke etter mitt initiativ, men deres. Anonymkode: e252d...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #15 Skrevet 1. desember 2020 44 minutter siden, AnonymBruker said: Ville aldri hatt en kjæreste med "venninner". Anonymkode: ed71d...30f Hø. Jeg er sammen med ei dame som er bifil. Hun har venner av begge kjønn. Hadde det vært bedre om hun ikke hadde noen venner? Som bifil er jo «alle» en trussel 🙄 Anonymkode: 2dfcb...182 6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #16 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville aldri hatt en kjæreste med "venninner". Anonymkode: ed71d...30f Samme her. Vil ha en mann. Anonymkode: f08fc...b3f 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #17 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hø. Jeg er sammen med ei dame som er bifil. Hun har venner av begge kjønn. Hadde det vært bedre om hun ikke hadde noen venner? Som bifil er jo «alle» en trussel 🙄 Anonymkode: 2dfcb...182 Hva har det med trussel å gjøre? Jeg er heterofil, og vil ha en mann, ikke en «mann». Anonymkode: f08fc...b3f 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #18 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva har det med trussel å gjøre? Jeg er heterofil, og vil ha en mann, ikke en «mann». Anonymkode: f08fc...b3f Så barnslig du er. Bestekompisen min har heldigvis ikke vært sammen med sånne dustete damer som deg. Anonymkode: 3df99...e83 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #19 Skrevet 1. desember 2020 Ja, absolutt. To av de har jeg omtrent adoptert, og henger nå mye mer med de enn den han gjør. Jeg synes han ha bra smak i damer jeg 😊 Anonymkode: a2185...6fe
Mango Skrevet 1. desember 2020 #20 Skrevet 1. desember 2020 Samboer har vel egentlig ingen venner av motsatt kjønn han omgås med i hverdagen. Han tok derimot kontakt med ett par gode venninner, av meg da han gikk i permisjon med ungen vår, for å ha noe å gjøre da jeg var på jobb. Jeg har noen kompiser, og han går greit overens med de. Ingen han ville hengt med selv, da de er ganske forskjellige. Hadde ikke hatt noe problem med at han hadde venninner, så lenge det ikke hadde vært ett "problem" at jeg og fikk bli kjent med de. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå