Gå til innhold

Alltid likt å ha sex med eldre menn, unormalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente på 28år her, alltid likt å ha sex med menn som er en god del eldre. Type 15-20år, når jeg var rundt 18-22år hadde jeg kjærester rundt min egen alder. Men når jeg var 24år hadde jeg tilfeldig sex med en på 40år som ga meg skikkelig kick.

For meg er det måten de ser på meg, tryggheten, vet hva de vil i senga, dominerer meg, behandler meg bra, modenhet etc. Fin mannekropp med masse hår på brystet 😍

Klarer ikke menn rundt min egen alder lenger.

Anonymkode: 6e817...910

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke unormalt. Faktisk kjedelig normalt.

Anonymkode: 08a29...438

• Liker 1
Skrevet

For meg er det høyst unormalt, og det med "klarer ikke menn på min egen alder" høres ikke helt vanlig ut. Menn over førti er fryktelig gubbete syns jeg. Dominerer deg? De gangene jeg har vært med eldre menn, får jeg et kick av "makten" jeg har over dem......

Anonymkode: 56a8b...d74

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For meg er det høyst unormalt, og det med "klarer ikke menn på min egen alder" høres ikke helt vanlig ut. Menn over førti er fryktelig gubbete syns jeg. Dominerer deg? De gangene jeg har vært med eldre menn, får jeg et kick av "makten" jeg har over dem......

Gubbete?! Mine har vært veltrente, noen møtt via crossfit.

Så der stemmer ikke...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke bli overrasket om det snur når du runder 40. Da er kanskje ikke menn i 60- årene like spennende som 40- åringer er i dag. 

Endret av Chiubi
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gubbete?! Mine har vært veltrente, noen møtt via crossfit.

Så der stemmer ikke...

Jeg har andre preferanser. Syns de der sykkel-gubbene på jobben er nettopp gubbete (og uinteressante). Så normalt for deg, unormalt for meg. 

Skrevet

Det er helt normalt. Du er ikke alene om det.🙂

Anonymkode: 709de...23e

• Liker 1
Skrevet

Samme her, men kun menn i 40 åra som holder seg veldig godt. Heller en kjekk kar rundt 45 enn pløsete 30 åring. Men ja som noen andre her sier, så snur det nok raskt når jeg selv runder 40 😄

Anonymkode: 9341e...d8f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...