AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Heisann, Jeg har tydeligvis veldig sensitiv hud under armene, for jeg klør når jeg har på meg deodorant. Har prøvd mange ulike nå, som er for sensitiv hud, uten parfyme. Men det hjelper ikke, jeg klør og klør 😔 Har prøvd fra LRP, Dermica på apoteket, Sebamed, Decubal, Nivea...... Forslag? 😊 Anonymkode: ae6a6...e46
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 For meg så funker spraydeo. Bruker jeg rollon får jeg utslett og blemmer under armene etter en dag. Anonymkode: 3d675...4ec
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 Denne: https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/deodoranter/cosmica-deo-sensitive-mp-502,5009356/?gclid=EAIaIQobChMIo6qt2J-w7QIVCk4YCh0DRgcXEAQYASABEgKEI_D_BwE jeg klødde meg nesten til blods før, men er helt fin etter at jeg byttet til denne. Anonymkode: 166ee...386
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Har du prøvd parfymefri deodorant (i motsetning til anti-perspirant)? Anonymkode: d308e...3ae 1
Djungelvrål Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Du tåler sikkert ikke aluminiumsklorid. De aller fleste flytende deoer inneholder dette. Fant utav det for sikkert 30 år siden og bruker stick-deo i stedet. Disse inneholder et lignende stoff men det er nok ikke like allergifremkallende. Prøv den fra Dowe. De har de på Kiwi og mange andre steder.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 Human & Kind Kan kjøpes på blant annet Vita. Anonymkode: f7305...ea9
Floranda Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 https://vossabia.no/collections/deodorant/products/naturleg-deodorant-skog-50-ml Eg bruker denne, og er veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå