Gå til innhold

Jeg blir kåt av fine jenter når de røyker, hva f... er galt med meg???🤨

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pinlig fetisj jeg ikke føler jeg får gjort noe med for det er så flaut:( Røyker ikke selv men kan ta en røyk av og til og ronke samtidig mens jeg tenker på jenter som røyker og later som jeg er ei sexy jente Selv!

Anonymkode: e62d6...ada

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, du er helt normal...

Anonymkode: 7cb66...a35

Skrevet

Hei trollebolle. Skulle ikke du vært på skolen nå?

Anonymkode: 9efbb...47e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei trollebolle. Skulle ikke du vært på skolen nå?

Anonymkode: 9efbb...47e

Hva er det for et svar, jeg var 100% seriøs.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slapp av, du er helt normal...

Hvorfor mener du det?:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Pinlig fetisj jeg ikke føler jeg får gjort noe med for det er så flaut:( Røyker ikke selv men kan ta en røyk av og til og ronke samtidig mens jeg tenker på jenter som røyker og later som jeg er ei sexy jente Selv!

Å tenne på røyking, kanskje særlig jenter som røyker, er en ikke uvanlig fetisj. Ikke tenk mer på dette. Det er ikke tegn på at du er unormal. :)

Anonymkode: abc97...cf7

• Liker 1
Skrevet

En litt mer perifer av de vanlige fetishene. 

Anonymkode: bf6e8...1d5

Skrevet

Hmm... men er det noen andre som har det på samme måte?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Å tenne på røyking, kanskje særlig jenter som røyker, er en ikke uvanlig fetisj. Ikke tenk mer på dette. Det er ikke tegn på at du er unormal. :)

Anonymkode: abc97...cf7

Takk hehe! Har du det slik?

Skrevet

Det er mulig denne fetisjen handler om en fantasi om at hun suger deg?   Bevegelsene hun gjør med munnen, at hun nyter det....jeg tenker bare høyt.  Har ikke den fetisjen selv. Men jeg kan tenne av å se en kvinne sitte skrevs på noe eller noen- en stilling som ligner facesit.  Altså helt ikke-seksuelle handlinger som iigner m en seksuell handling.  

Anonymkode: cdf37...8de

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvorfor mener du det?:)

Jeg mener ikke. Det er fakta at det er en av de mer vanlige fetisjene. Ergo, du er ikke unormal. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.12.2020 den 7.21):

Det er helt normalt å tenne på dette. Årsaken er nok at røyking er en nytelsespreget, litt «forbudt» aktivitet, som ikke har noe formål utover øyeblikkets glede. Akkurat som sex, med andre ord 😅 I tillegg er det en «fysisk» ting som kvinnen gjør med munnen, som ubevisst gir assosiasjoner til oralsex på grunn av sigarettens falliske form. Man trenger ikke være Dr. Freud for å skjønne det 😅

Selv jeg, som er en sterk motstander av røyking, kan innimellom synes det er attraktivt når kvinner røyker. Men siden det er en veldig helseskadelig aktivitet, synes jeg du bør prøve å finne andre ting å tenne på istedet.

Anonymkode: d3574...40c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg mener ikke. Det er fakta at det er en av de mer vanlige fetisjene. Ergo, du er ikke unormal. 

Hvordan kan en fortelle damen at en har det? Er så flaut! Og vet ikke om hun blir sur. Hvordan vet du det er en av de vanligste fetisjen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er mulig denne fetisjen handler om en fantasi om at hun suger deg?   Bevegelsene hun gjør med munnen, at hun nyter det....jeg tenker bare høyt.  Har ikke den fetisjen selv. Men jeg kan tenne av å se en kvinne sitte skrevs på noe eller noen- en stilling som ligner facesit.  Altså helt ikke-seksuelle handlinger som iigner m en seksuell handling.  

Anonymkode: cdf37...8de

Hmm kanskje, men tenker ikke på å bli sugd når jeg røyker. Tenker dog av og til på å bli sugd av en dame som røyker samtidig og tar noen trekk innimellom.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er helt normalt å tenne på dette. Årsaken er nok at røyking er en nytelsespreget, litt «forbudt» aktivitet, som ikke har noe formål utover øyeblikkets glede. Akkurat som sex, med andre ord 😅 I tillegg er det en «fysisk» ting som kvinnen gjør med munnen, som ubevisst gir assosiasjoner til oralsex på grunn av sigarettens falliske form. Man trenger ikke være Dr. Freud for å skjønne det 😅

Selv jeg, som er en sterk motstander av røyking, kan innimellom synes det er attraktivt når kvinner røyker. Men siden det er en veldig helseskadelig aktivitet, synes jeg du bør prøve å finne andre ting å tenne på istedet.

Gode poeng, er nok noe med at det er forbudt på en måte, for tenner ikke på alle. Det beste er om hun ser veldig ordentlig ut og selvfølgelig pen, en som jeg aldri hadde trodd røyket på en måte. Da kommer jeg nesten på stedet:/

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Gode poeng, er nok noe med at det er forbudt på en måte, for tenner ikke på alle. Det beste er om hun ser veldig ordentlig ut og selvfølgelig pen, en som jeg aldri hadde trodd røyket på en måte. Da kommer jeg nesten på stedet:/

Det forstår jeg godt. Det blir en kontrast mellom en pertentlig og ordentlig fasade, og den «forbudte» nytelsen i røykingen, som skaper en seksuell spenning der. I tillegg er tobakksrøyk estetisk å se på, med sine flytende kurver. I starten var røyking noe som bare menn drev med, at kvinner røyket var uhørt. Det var noe som «syndige» Og frislupne kvinner gjorde 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hmm kanskje, men tenker ikke på å bli sugd når jeg røyker. Tenker dog av og til på å bli sugd av en dame som røyker samtidig og tar noen trekk innimellom.

Dette går på et mer underbevisst plan.

Når kvinner spiser en banan, slikker på en is, suger på et sugerør et cetera, er det lett som mann å få tenning av å se på. Det er fordi fallos-formen og lydene gir så sterk assosiasjon til munnsex.

Jeg skjønner du synes denne fetisjen er flau, men du må innse at det er en helt naturlig ting.

5DB826EF-595B-4DBF-B2DA-67AB77A15192.jpeg

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som har brukt røyking som en del av sex?

Damen min røyker ikke, så foreløpig er det en skjult hemmelighet, men jeg tror mitt liv/sexliv hadde vært så mye bedre hvis hun visste det og var med på «leken»! Bare redd hun skal bli sur:( Hvordan ville dere fortalt det?

»Duuuu jeg blir veldig kåt når jeg ser fine jenter som røyker, så ehm kunne du tenke deg å prøve å røyke mens jeg slikker deg? Du kan kanskje bare holde røyken uten at den er tent...» blir jo ikke mer pinlig 😡 hvordan hadde dere reagert?

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er det noen som har brukt røyking som en del av sex?

Damen min røyker ikke, så foreløpig er det en skjult hemmelighet, men jeg tror mitt liv/sexliv hadde vært så mye bedre hvis hun visste det og var med på «leken»! Bare redd hun skal bli sur:( Hvordan ville dere fortalt det?

»Duuuu jeg blir veldig kåt når jeg ser fine jenter som røyker, så ehm kunne du tenke deg å prøve å røyke mens jeg slikker deg? Du kan kanskje bare holde røyken uten at den er tent...» blir jo ikke mer pinlig 😡 hvordan hadde dere reagert?

Du kjenner damen din best. Da vet du også hvordan du kan ta det opp. Ingen reagerer likt, derfor er andre damers reaksjon irrelevant. Hvis du ikke tør ta dette opp med ei du har forhold til, er trist. I et godt forhold burde det være rom for åpenhet rundt seksuelle fantasier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...