Anjatapinjata Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Hei. Lurer på om jeg har fått brystbetennelse i høyre bryst. Det er hardt, hovent og vondt å ta på😩 jeg ammer veldig lite, noen ganger litt på natt bare. Har lest at man skal tømme brystet med pumping, men jeg får ikke ut mer enn tre dråper med pumpa ei heller noe med håndmelking😩 jeg er allerede syk også så jeg skal ta coronatest senere idag. Så kan ikke dra til legen heller 😓 hva kan jeg gjøre da?! Hjelp meg 😥
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 4 minutter siden, Anjatapinjata said: Hei. Lurer på om jeg har fått brystbetennelse i høyre bryst. Det er hardt, hovent og vondt å ta på😩 jeg ammer veldig lite, noen ganger litt på natt bare. Har lest at man skal tømme brystet med pumping, men jeg får ikke ut mer enn tre dråper med pumpa ei heller noe med håndmelking😩 jeg er allerede syk også så jeg skal ta coronatest senere idag. Så kan ikke dra til legen heller 😓 hva kan jeg gjøre da?! Hjelp meg 😥 Du kan ringe legen for råd og sykemelding om du trenger. Har du mulighet til å ha barnet hjemme hos deg og amme ekstra mye? Anonymkode: eba7f...f72
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Du kan ringe legen for råd og sykemelding om du trenger. Har du mulighet til å ha barnet hjemme hos deg og amme ekstra mye? Anonymkode: eba7f...f72 Amming er det beste mot brystbetennelse, deretter håndmelking og til slutt pumping. Anonymkode: eba7f...f72
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Ville ringt legekontoret når de åpner pg bedt om en videokonsultasjon. Da kan du vise brystet til legen og få antibiotika. Anonymkode: ccea9...427
Anjatapinjata Skrevet 1. desember 2020 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du kan ringe legen for råd og sykemelding om du trenger. Har du mulighet til å ha barnet hjemme hos deg og amme ekstra mye? Anonymkode: eba7f...f72 Jeg har barnet hjemme ja, får ikke levert i barnehagen når jeg er i karantene. Han er ikke veldig interessert i å amme mer 😩 men må nok kontakte legen ja.
Anjatapinjata Skrevet 1. desember 2020 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ville ringt legekontoret når de åpner pg bedt om en videokonsultasjon. Da kan du vise brystet til legen og få antibiotika. Anonymkode: ccea9...427 Må nok kontakte legen ja. Men jeg kommer meg jo ikke på. Apotek heller 😩
Anjatapinjata Skrevet 1. desember 2020 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Amming er det beste mot brystbetennelse, deretter håndmelking og til slutt pumping. Anonymkode: eba7f...f72 Problemet er at barnet ikke er interessert i å amme, samt at jeg kun får ut tre dråper ved pumping og håndmelking 😩
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #8 Skrevet 1. desember 2020 Man kan bestille fra apoteket hjem. Anonymkode: ccea9...427
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #9 Skrevet 1. desember 2020 Kjære ts, jeg føler så med deg 🥺 Håper du får en konsultasjon og hjelp til å hente medisin dersom du har brystbetennelse. Jeg hadde påbegynnende brystbetennelse engang og klarte å få det løsnet opp ved å gå i dusjen, lot varmt vann sildre ned det ene brystet, masserte og fikk melket ut etterhvert som det løsnet. Det lindret utrolig mye (mild variant jeg hadde). Håper eventuelt varmt vann kan ha en lindrende effekt hos deg også ❤️ Håper på rask bedring 🥰 Anonymkode: 550ae...527 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå