Gå til innhold

Type - svært lite sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke vært sammen mer enn en måned, men har så vidt hatt noe sex disse dagene. Par ganger i uken ca. Da tenker jeg ordentlig sex, og ikke bare oralsex, som jeg ikke nyter på samme måte, og som også er like sjeldent...

har selvsagt tatt det opp et par ganger, men da var jeg masete, pluss at det ødelagte det at jeg nevne det. Jeg svarte igjen ved å si at det har vært sånn hele tiden, og hadde ikke tro på at det automatisk ble bedre, så like greit å nevne det. Har prøvd å nevne det på en snill, rolig måte og spurt om årsaken osv. synes det er svært uvanlig da jeg i alle tidligere forhold har opplevd det veldig ofte i begynnelsen. 

Før jeg tok det opp forsøkte jeg andre metoder, berøring og antrekk for eksempel. Merket etter to uker at det ikke ble bedre, og at jeg bare ble frustrert hver kveld. Har ikke blitt bedre etter å ha tatt det opp heller, så jeg lurer på hvilken metoder jeg kan forsøke, da fyren virker tilfreds med å leve så og si i sølibat...? Er vel ikke vanlig med så lite sex i et nytt forhold? Og når en heller ikke får svar på hva problemet er gjerne. 

noen med tips, egne erfaringer?

Anonymkode: a3953...d32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo?! Folk er forskjellig, ikke alle menn har lyst på sex 24/7 med ei dame i starten av et forhold. Mange har andre ting de heller ønsker gjøre sammen enn sex. Ikke alle folk har stor sex lyst. 

Jeg er en av de med lav sexlyst...

Dere har sex et par ganger i uka? Hvordan er det i nærheten av sølibat?  Tror du må slå opp ordet, for du vet vistnok ikke hva sølibat betyr. 

Du høres veldig ung, naiv og har lite erfaring fra livet. På tide å sprekke den boblen du lever i og utvide kunnskapen om mennesker litt? (ikke frekt ment, bare satt på spissen)

Han er slik han er, ikke noe vits å mase/spørre mr. Om han ikke passer for deg så gjør det slutt slik at du kan finne noen med stor sex lyst og han kan se etter en dame som passer mer hans behov. 

Anonymkode: 7cda6...c36

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hallo?! Folk er forskjellig, ikke alle menn har lyst på sex 24/7 med ei dame i starten av et forhold. Mange har andre ting de heller ønsker gjøre sammen enn sex. Ikke alle folk har stor sex lyst. 

Dere har sex et par ganger i uka? Hvordan er det i nærheten av sølibat?  Tror du må slå opp ordet, for du vet vistnok ikke hva sølibat betyr. 

Du høres veldig ung, naiv og har lite erfaring fra livet. På tide å sprekke den boblen du lever i og utvide kunnskapen om mennesker litt? (ikke frekt ment, bare satt på spissen)

Han er slik han er, ikke noe vits å mase/spørre mr. Om han ikke passer for deg så gjør det slutt slik at du kan finne noen med stor sex lyst og han kan se etter en dame som passer mer hans behov. 

Nå var riktignok noen ting i innlegget mitt satt litt på spissen. 

Helt greit med lav sexlyst, men tenker det hadde vært en god idé for fyren å svart da jeg spurte - om årsaken til relativt lite sex. Det er jo ikke annet enn bra for begge parter om en får løst et slikt problem. Lite sex kan gjøre en i dårligere humør.

De fleste kan nok være enig i at et par ganger i uken er lite i starten av et forhold. To, maks tre ganger. For hvordan blir det da etter måneder sammen?

Det var voldsomt så krass du virket da. Jeg er ute etter tips, men synes ikke du kom med noe særlig kontruktivt her. 

Anonymkode: a3953...d32

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du er for farget av at du selv har lav sexlyst og bør tenke litt over hvordan du formulerer deg. 

Sex to ganger i uka er ganske lite, særlig i starten. Hvis man har muligheten, så tenker jeg omtrent hver dag. 

• Liker 2
Skrevet

Dette blir neppe bedre . Har han så lav sexlyst og du har stor er det drepen for forholdet på lang sikt . Kom deg vekk mens du kan . 

Anonymkode: 82dd8...2a9

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som masse for meg. 😂 Men det er fordi jeg har nesten null og vil ha mye. Så tipset mitt er at det vil ikke bli bedre.. Forsøk å finn en som liker sex like mye som deg. Det blir bedre i lengden. Det er jo ikke bra nå etter kun noen uker sammen? Tenk deg om 5 år da. 😬 Der vil du IKKE være. 

Anonymkode: 45666...513

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...