LeneXCII Skrevet 3. desember 2020 #21 Del Skrevet 3. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 1.12.2020 den 0.28): Hva kan jeg gjøre for å gå ned i vekt? Den enkleste måten for deg er trolig å kutte karbohydratinnholdet i kosten din til et mye lavere nivå (det uten å vite noe om ditt kosthold). Da vil du fortsatt kunne spise deg mett. Endret 3. desember 2020 av LeneXCII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #22 Del Skrevet 4. desember 2020 LeneXCII skrev (20 timer siden): Den enkleste måten for deg er trolig å kutte karbohydratinnholdet i kosten din til et mye lavere nivå (det uten å vite noe om ditt kosthold). Da vil du fortsatt kunne spise deg mett. Hva er grunnlaget ditt for dette svaret? Anonymkode: aba37...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 4. desember 2020 #23 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er grunnlaget ditt for dette svaret? Anonymkode: aba37...192 Egenerfart samt hva jeg har sett på mange andre Det funker for mange, kanskje ikke alle. Skader uansett ikke å prøve (Og nei, jeg går ikke inn i en lengre debatt om lavkarbo her på KG ) Endret 4. desember 2020 av LeneXCII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå