AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Jeg tenner ikke på SM, er ikke fan av analsex, liker ikke rollespill, fristes ikke av å prøve strap on på kjæresten, osv. 🙄 Har prøvd ut ting og tang med tidligere partnere, men kommer alltid fram til at jeg er "kjedelig" vanilje. Både kjæresten og jeg er fornøyde med sexlivet, men begge har liksom lyst til å fremstå som litt spennende og foreslå noe nytt.. Jeg eier ikke fantasi og kommer ikke på noe. Det er tragisk, jeg vet, så hjelp meg. Anonymkode: 35b07...e57 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Jeg har prøvd strapon, rollespill og kan bli dryppende våt av tanken på å gi en blowjob.. Vi blir kåte, det er deilig, spennende med variasjon... Men det er vanlig sex vi har mest av, og bare det at en av oss er ekstra kåt en dag kan være ekstremt opphissende. Men dere kan gjøre enkle ting som bind for øynene, pirring, wevibe (parvibrator som man putter inni og har på klitten sammen med penis), at du sender noen meldinger om hvor lyst du har på han, stoppe bilen på en utkjørsel for å gi en blowjob (gjerne etter at du har tafset en del).. Anonymkode: 77116...004
Bamseklemmer Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Prøv å heng med hodet utenfor sengkanten til det prikker litt i ansiktet, la han slikke eller penetrere deg... skal nesten garantere at du får en orgasme du aldri har kjent maken til👌
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenner ikke på SM, er ikke fan av analsex, liker ikke rollespill, fristes ikke av å prøve strap on på kjæresten, osv. 🙄 Har prøvd ut ting og tang med tidligere partnere, men kommer alltid fram til at jeg er "kjedelig" vanilje. Både kjæresten og jeg er fornøyde med sexlivet, men begge har liksom lyst til å fremstå som litt spennende og foreslå noe nytt.. Jeg eier ikke fantasi og kommer ikke på noe. Det er tragisk, jeg vet, så hjelp meg. Anonymkode: 35b07...e57 Trekant, så får du prøvd hvordan det er å ha to menn på en gang. Anonymkode: 8c8ee...ffe
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Hvorfor skal dere gjøre noe som ikke tenner? Når det er sagt liker ganske mange lettere anal play. Altså ikke penetrering, men annen type lettere stimulering. For begge kjønn Å henge utenfor sengekanten med hodet anbefaler jeg IKKE. Anonymkode: 4ea80...901 2
Fioljenta Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 Det finnes utrolig mye gøy og god «vanilje-elskov». Tror det viktigste tipset er å nyte det dere har og ikke være så redd for å virke kjedelig. Min erfaring er at det ofte handler mer om hvordan man gjør noe enn hva man gjør... Jeg liker veldig godt å leke med sansene under elskov, øke/minke tempoet, virkelig utforske noen stillinger (ofte skal det bare småjusteringer til for å gjøre store forskjeller). Kose, danse og nyte hverandre. 💜 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #7 Skrevet 1. desember 2020 Hvis dere liker vanlig sex, hva er så, så galt med det? Kose sex er den sexen jeg nyter mest. Rolig, intimt og deilig.. Har aldri tent på røff og voldsom sex, med strap on, lakk og lær. Tørker faktisk helt opp bare av tanken. Feminint sexy undertøy liker jeg da, pynte meg litt for han, for så å bare nyte hverandres kropper, kjenne etter på hver minste berøring og hvor deilig kroppen hans kjennes ut mot min. Det er den deiligste sexen jeg kan ha 🥰 Anonymkode: 3b724...4f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå