AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Denne helgen feiret typen bursdagen sin med sine nærmeste venner (slapp av ja han følgte alle restriksjoner), og noen ble litt mer fulle enn andre. Jeg fikk en telefon og gikk ut av stua for å svare, etter jeg var ferdig var han ene bestekompisen til typen også i gangen med meg. Han var jo i feststemning og var velidg glad å begynte å gi meg en klem. Så bablet han ting som typisk fulle folk gjør så kysset han meg, jeg var jo litt i sjokk men skuttet han bort med etter de få millisekundene. Jeg tror han innså med en gang at han gjorde noe galt og jeg sa det går fint bare ikke gjør det igjen Neste dag så ryddet vi jo etter bursdagen og da begynte typen å spørre hva som var greia med kysset. Jeg sa det ikke var noe og jeg skuttet han bort. Problemet er at typen min ikke så at jeg gjorde det og nå har han en skikkelig mistanke på at jeg har noe på gang med han bestekompisen hans. Jeg har prøvd å forklare flere ganger at det ikke var noe, bare han som var full å jeg som skuttet han bort og sa han aldri skulle gjøre det. Men jeg ser på han at han ikke kjøper det? Jeg kjenner helt ærlig at jeg blir helt satt ut over at han faktisk ikke stoler på meg her, blir faktisk irritert på han,m trodde vi var bedre enn dette og jobbet oss til bedre troverdighet enn dette, men der tok jeg feil gitt Senest idag kom typen med en spydig kommentar når jeg skulle kjøre ned til sentrum for å hente en pakke som var kommet til meg. (la oss si bestevennen heter kristian) "Ja sikker på at du ikke bare stikker til Kristian nå, siden dere har jo fått så god kontakt" "du må bare si det som det er, du kan ikke skuffe meg mer nå" Altså jeg har ikke gjort noe?! Han kysset meg og jeg skuttet han bort etter to millisekunder Anonymkode: b6e75...40e
Guidet Kvinne Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Det var mye skutting! Ja, og så var det denne pandemien da. Burde ha skuttet mer, si. 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Han stoler ikke på deg, best å la han gå, du har prøvd Anonymkode: 23e78...fbb
Kenelz Skrevet 30. november 2020 #4 Skrevet 30. november 2020 Men så får kjæresten din ta kontakt med kompisen sin. Høres mer ut som han retter sinnet fra kompisen til deg pga ett ellet annet. Virker mer som han bryr seg mer om kompisen enn deg om du forstår? Fordi om du virkelig var utro eller hva søren så hvorfor er han fortsatt sammen med deg? 2
Gjest andysowhat Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 (endret) God situasjon å lære seg litt om segselv tenker jeg. Du må nok godta at han er sjalu og hevngjerrig atm. Også må du nesten bare spille korta så åpen du bare kan. Men skal du være åpen skal han også være åpen. Han må være ærlig i at han er enten sjalu eller hevngjerrig, han må si det selv nesten. Han må også forstå hvordan hans oppførsel ikke hjelper forholdet. Du må også så klart tenke på hvordan en full mann klarte å missbruke deg på en slik måte at du nå har problemer med partneren din. Jeg syns det var ellers naivt av deg å stå der på en fylle fest og bli kysset av en full fyr. Syns du burde ha vært mer våken enn som så. Du har også invertert inn farer i deres forhold ved å være naiv. Begge har gjort noe galt. Du må også innrømme at du har vært naiv, du må innrømme istedenfor å ha denne kampklare holdningen om at partneren din ikke stoler på deg. Du inverterte dette inn ved å ikke beskytte degselv ordentlig. Din feil. Partneren din er hevngjerrig Hans feil. Oppfør dere begge. Begge gjør feil. Endret 1. desember 2020 av andysowhat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå