Trine bb Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Har akkurat begynt å date en fyr, vi har aldri vært intime eller noe sånt , i dag snakker vi vanlig på snap og jeg spirte hva han gjorde. Han sa at eksen ringte og at han var irritert, han sa det var en lang historie og ikke noe mer. Er det en test eller hvorfor skulle han sier gutter det ?
Frøyamor Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Hvis han har behov for å drive med «tester» er han uansett svært svært umoden. Voksne folk driver da ikke med slikt tull. Er dere veldig unge? 7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Problematisk forhold til eks som han gjerne lufter med en date.... om det er en test, så er det han som stryker... Anonymkode: 50ed9...63b 16
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Rart å dele med en ny date. Jeg snakker ikke om eier til de jeg dater.. ville fulgt litt med. Begynner han prate dritt om eksen er det i mine øyne ett rødt flagg. Anonymkode: 5ce48...cb8 9
Gjest Den tredje Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Jeg ville aldri kalt det en test. Det er bare han som viser hvem han er.
Carrot Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 Jeg har aldri skjønt greien med å tenke det verste med en gang, test? Hva søren? driver du og tester mennesker selv, er det derfor det er så lett å dra den konklusjonen ut av "eksen ringte, jeg er irritert, det er en lang historie - stillhet = jeg vil ikke snakke om det nå for jeg vil vi skal ha det hyggelig" ?? Nei, solide mennesker driver ikke å tester andre.. Ferdig snakka. Mennesker som har behov for å teste hverandre er slitsomme. 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #7 Skrevet 1. desember 2020 Hæ hva slags test skulle det være? Han sa det vel bare fordi det var det som skjedde nylig så det var det som var i hodet hans. De fleste sier jo bare ting og tang uten at det er masse tanker og hensikter bak det... Er du veldig kalkulert selv siden du hopper rett til den konklusjonen? Anonymkode: 91adc...dad 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #8 Skrevet 1. desember 2020 Han sier det for å forklare at han er litt irritert og kanskje ikke i humør til å chatte mer akkurat da. Ville jeg tenkt da, men jeg driver så lite med «testing» at jeg automatisk ikke tenker noe sånt uansett. Hva tenker du at han skulle teste med dette egentlig? Tester du ham på samme måte selv, siden det er din første tanke? Anonymkode: 5a5d9...56d 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #9 Skrevet 1. desember 2020 Få menn som driver med "testing" Anonymkode: 6de02...27b 2
Gjest Alterego666 Skrevet 2. desember 2020 #10 Skrevet 2. desember 2020 Hva er det i tilfelle han tester? Ukjent begrep og praksis for meg.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #11 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Få menn som driver med "testing" Anonymkode: 6de02...27b Tro meg: Etter flere år med dating kan jeg konstatere at de er mange menn som er manipulerende og holder på sånn. Også godt voksne i 30-40 årene. Enkelte blir aldri voksne og har et stort behov for oppmerksomhet ,bekreftelse og drama. Anonymkode: b4b17...a4d
Trolltunge Skrevet 2. desember 2020 #12 Skrevet 2. desember 2020 Carrot skrev (23 timer siden): Jeg har aldri skjønt greien med å tenke det verste med en gang, test? Hva søren? driver du og tester mennesker selv, er det derfor det er så lett å dra den konklusjonen ut av "eksen ringte, jeg er irritert, det er en lang historie - stillhet = jeg vil ikke snakke om det nå for jeg vil vi skal ha det hyggelig" ?? Nei, solide mennesker driver ikke å tester andre.. Ferdig snakka. Mennesker som har behov for å teste hverandre er slitsomme. Fornuftige/solide mennesker snakker ikke om eksen når de dater en ny. Det bør man gjøre kun på direkte spørsmål, og så kort som mulig. Man drar aldri selv eksen inn i samtaler. En mer fornuftig mann kunne her svart at han hadde en litt kjip dag, men ikke nevne eksen. En smart mann kunne sagt at han hadde en kjip dag "... men det er glemt nå når jeg snakker med deg. " Siste hadde vært bra utgangspunkt for fleip og flørt. Han ts dater skapte istedenfor usikkerhet. Så lurer vel slike på hvorfor de mister sine sjanser. 🤦♀️ Eksen snakker man minst mulig om. Punktum. 5
Carrot Skrevet 2. desember 2020 #13 Skrevet 2. desember 2020 Trolltunge skrev (4 minutter siden): Fornuftige/solide mennesker snakker ikke om eksen når de dater en ny. Det bør man gjøre kun på direkte spørsmål, og så kort som mulig. Man drar aldri selv eksen inn i samtaler. En mer fornuftig mann kunne her svart at han hadde en litt kjip dag, men ikke nevne eksen. En smart mann kunne sagt at han hadde en kjip dag "... men det er glemt nå når jeg snakker med deg. " Siste hadde vært bra utgangspunkt for fleip og flørt. Han ts dater skapte istedenfor usikkerhet. Så lurer vel slike på hvorfor de mister sine sjanser. 🤦♀️ Eksen snakker man minst mulig om. Punktum. Ja, joo, veel nei, jeg er ikke uenig men heller ikke helt enig - dersom forholdet til eksen er tilstedeværende og vil være det, som ved barn for eksempel er det viktig å si at man har kontakt og at det er problematisk slik at den evt nye partneren vet hva de gårinn i. Dersom han og eksen har kontakt og det er problematisk er det bedre han sier det enn skjuler det tenker jeg.
Trolltunge Skrevet 2. desember 2020 #14 Skrevet 2. desember 2020 Carrot skrev (6 minutter siden): Ja, joo, veel nei, jeg er ikke uenig men heller ikke helt enig - dersom forholdet til eksen er tilstedeværende og vil være det, som ved barn for eksempel er det viktig å si at man har kontakt og at det er problematisk slik at den evt nye partneren vet hva de gårinn i. Dersom han og eksen har kontakt og det er problematisk er det bedre han sier det enn skjuler det tenker jeg. Joda, men fremdeles minst mulig, og ikke på måter der det blir hengende usikkerhet igjen i den nye man dater. Da må man iallefall forklare situasjonen kort, ikke slenge ut "eksen...", og la det henge ubehagelig i luften. 2
Cuntzilla Skrevet 2. desember 2020 #15 Skrevet 2. desember 2020 Ville ikke tenkt test, bare et ærlig svar. Hadde han vært smart så hadde han jo ikke nevnt eksen sin, ingen vil date noen som har en eks som fremdeles preger hverdagen i negativ forstand. Er jo et stort rødt flagg at eks gjør han i dårlig humør. 4
Carrot Skrevet 2. desember 2020 #16 Skrevet 2. desember 2020 Trolltunge skrev (21 minutter siden): Joda, men fremdeles minst mulig, og ikke på måter der det blir hengende usikkerhet igjen i den nye man dater. Da må man iallefall forklare situasjonen kort, ikke slenge ut "eksen...", og la det henge ubehagelig i luften. Det er jeg enig i! Umodent kanskje både av han og av TS, hun burde heller spørre kanskje enn å la det gnage og skape uro for seg selv.. dialog er alltid beste valg tror jeg.
Trolltunge Skrevet 2. desember 2020 #17 Skrevet 2. desember 2020 (endret) Carrot skrev (52 minutter siden): Det er jeg enig i! Umodent kanskje både av han og av TS, hun burde heller spørre kanskje enn å la det gnage og skape uro for seg selv.. dialog er alltid beste valg tror jeg. Ja, men er det slik at man må ta hele ansvaret for at det blir god dialog, fordi den andre har svært dårlige evner til å selv stå for det, så bør det også være et rødt flagg for å gå videre med dating. Jeg kan si konsekvent at menn som snakket mye om eksen på tidlig tidspunkt, eller hvor det var mye halvkveda viser som jeg måtte ta ansvar for at ble ordentlige samtaler, de ble det gjerne greie samtaler med, fordi jeg har bra evner til kommunikasjon, men de spilte seg selv av banen veldig kjapt. Jeg fikk ingen interesse for å gå videre med slike menn, om DE aldri så mye følte at "vi" hadde gode samtaler. Det er to som må stå for at en dialog er bra. Endret 2. desember 2020 av Trolltunge
Trine bb Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #18 Skrevet 2. desember 2020 Trolltunge skrev (2 timer siden): Fornuftige/solide mennesker snakker ikke om eksen når de dater en ny. Det bør man gjøre kun på direkte spørsmål, og så kort som mulig. Man drar aldri selv eksen inn i samtaler. En mer fornuftig mann kunne her svart at han hadde en litt kjip dag, men ikke nevne eksen. En smart mann kunne sagt at han hadde en kjip dag "... men det er glemt nå når jeg snakker med deg. " Siste hadde vært bra utgangspunkt for fleip og flørt. Han ts dater skapte istedenfor usikkerhet. Så lurer vel slike på hvorfor de mister sine sjanser. 🤦♀️ Eksen snakker man minst mulig om. Punktum. Carrot skrev (På 1.12.2020 den 8.10): Jeg har aldri skjønt greien med å tenke det verste med en gang, test? Hva søren? driver du og tester mennesker selv, er det derfor det er så lett å dra den konklusjonen ut av "eksen ringte, jeg er irritert, det er en lang historie - stillhet = jeg vil ikke snakke om det nå for jeg vil vi skal ha det hyggelig" ?? Nei, solide mennesker driver ikke å tester andre.. Ferdig snakka. Mennesker som har behov for å teste hverandre er slitsomme. Menn tester da jenter. Handler ikke om p tenke det verste. Han kunne si det for å skape en reaksjon? Prøve å teste om jeg blir sjalu, få meg til å grave så han får oppmerksomhet? Noen Kvinner og menn gjør dette, jeg er ikke en av dem, derfor spurte jeg om erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #19 Skrevet 2. desember 2020 Tror ikke han tester, tror heller han er en relativt normal mann som sier det som det er, uten å tenke over at det kan oppfattes som unormalt fra din side.. Anonymkode: 135e9...337 2
Taluno Skrevet 2. desember 2020 #20 Skrevet 2. desember 2020 Du spør hva han driver med, han svarer på ditt spørsmål, og det er feil for deg? Mener du at du heller vil ha en date som er uærlig? "Nei det var mamma som ringte!"...? eller "nei, jeg er irritert for noen ringte, men du får ikke vite hvem det var"... Eller vil du at han skal blokkere samtlige ekser på telefonen, fordi dere har datet litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå