Gå til innhold

Lenovo Yoga 7 Slim 2020 vs. Apple MacBook Air 2020 M1?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere PC-eksperter der ute - hvilken av disse to datamaskinen er best? Raskest og har best ytelse, og vil vare lengst?

Lenovo Yoga 7 Slim med AMD 7-prosessor eller Apple MacBook Air 2020 med M1-prosessor?

Se vedlagt lenker:

Lenovo: https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/windows-barbar-pc/176885/lenovo-yoga-slim-7-14-barbar-pc-gra

Apple: https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/macbook/254403/macbook-air-13-m1-8-256-2020-solv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apple.

Gidder ikke å si mer. Det er ingenting å sammenligne og ingenting å vurdere.

Anonymkode: bda14...e2c

Skrevet

Begge er jo bra. Det kommer an på hva du skal bruke datamaskin til. Trenger du feks "gammel" usb port? 

Selv har jeg hatt flere Lenovo og er kjempe fornøyd. Men jeg har behov som Mac ikke kan dekke. 

Skrevet

Er mye surfing, skole og streaming.

stan skrev (40 minutter siden):

Begge er jo bra. Det kommer an på hva du skal bruke datamaskin til. Trenger du feks "gammel" usb port? 

Selv har jeg hatt flere Lenovo og er kjempe fornøyd. Men jeg har behov som Mac ikke kan dekke. 

Skrevet

M1 har i hvert fall mye bedre batteritid enn Yoga-en.

Anonymkode: c48d9...042

Skrevet

Jeg ville nok sagt Mac i og med jeg har det selv. Kan ta et eksempel, for noen år tilbake hadde jeg både pc og mac. De sto noen måneder ubrukt grunnet bruk av annet og da jeg skulle bruke dem igjen måtte jeg bruke tre dager på å fikse pc’n slik at den funket igjen, mens Mac’n hadde over 50% batteri igjen og startet opp som ingenting hadde skjedd... 

Skrevet

Hva som er best avhenger jo av behovet ditt.

Anonymkode: 299a9...081

Skrevet
Arba skrev (16 timer siden):

Er mye surfing, skole og streaming.

Sjekk om skolen har behov for noe spesielt. Her anbefaler skolene pc, på grunn av noen programmer som fungerer best på pc. Blant annet programmering av Microbit og Arduino som for Mac er litt vanskeligere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...