AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Hva synes du om bøkene han har skrevet? Er det viktig å lese bøkene etter når de er gitt ut? Takk for svar! Anonymkode: 32d85...649
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Prøvde meg på Sommerlys, og så kommer natten, men det var ikke noe for meg. Syntes den var kjedelig. Anonymkode: 90766...f6f
Rumle Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 30.11.2020 den 23.30): Prøvde meg på Sommerlys, og så kommer natten, men det var ikke noe for meg. Syntes den var kjedelig. Anonymkode: 90766...f6f Og jeg synes det er en av de vakreste bøkene jeg har lest, så så forskjellig er vi (den er ganske morsom også) Jeg ville begynt med Sommerlys i alle fall, ts. Og så er det vel greit å lese de som hører sammen i rett rekkefølge, men ellers tror jeg ikke det er så nøye. Jeg har ikke lest alt selv, men mye Trilogien om Gutten synes jeg var helt fantastisk, men den er ganske utmattende å lese også (synes jeg) men absolutt verdt det! ❤ Endret 4. desember 2020 av Rumle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå