Gå til innhold

Til dere menn: hva skal til for at dere tenker nå skal/må jeg fae** meg knulle henneÅ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe vi gjør eller sier? Har min egen etterforskning på dette. Selvsagt prøver jeg å drive en mann fra vettet

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Huffda skrev (7 minutter siden):

Er det noe vi gjør eller sier? Har min egen etterforskning på dette. Selvsagt prøver jeg å drive en mann fra vettet

Som du sier. Hvis ei dame driver meg til vettet så kan jeg ikke vente på å få pule henne. For min del låser hun meg inn med kukbur ofte, sånn at jeg ikke får tilgang til junior mens hun teaser meg lenge og går rundt i sexy kostymer/undertøy. Når jeg da først slipper til, så blir jeg helt GAL av kåthet😂😋

Anonymkode: 8fb37...f39

• Liker 1
Skrevet

Som regel mye med holdning og attitude å gjøre, som når man viser fram varene, selv om det ikke er åpenbart at det er for mannen at man gjør dette. 

Anonymkode: 0c31f...1fb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Som du sier. Hvis ei dame driver meg til vettet så kan jeg ikke vente på å få pule henne. For min del låser hun meg inn med kukbur ofte, sånn at jeg ikke får tilgang til junior mens hun teaser meg lenge og går rundt i sexy kostymer/undertøy. Når jeg da først slipper til, så blir jeg helt GAL av kåthet😂😋

Anonymkode: 8fb37...f39

This!!!

Lås han inn, ha det gøy, gjerne med andre og kontroller han fullt ut. Mange menn digger det

Anonymkode: b2b69...2d5

• Liker 1
Skrevet

Ta på strap on å pul han i ræva

Anonymkode: cfdb4...bdf

• Liker 2
Skrevet

Er det en mann du allerede har et forhold til eller ikke?

Anonymkode: 300da...4b8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er det en mann du allerede har et forhold til eller ikke?

Anonymkode: 300da...4b8

Etablert forhold.
Vil at han skal slite litt med å beherske seg.
Her i forrige uke virket det som at han var helt påan bare fordi jeg hadde strømper og hofteholder, rått og heftig. Vil ha mer sånn.

Skrevet

Hun må vise genuin interesse som et minimum. Og så er det jo en fordel at hun kler seg eller gjør noe jeg liker veldig godt.

Og akkurat der kjenner jo du mannen her bedre enn meg :)

Skrevet

At hun er leken på en litt subtil måte. Ikke alle som får til det, men de som gjør det skaper disse følelsene. En blanding av classy, men også leken.

Anonymkode: 1ef40...cfb

Skrevet

Det vil jeg også gjerne vite, så jeg kan få motsatt reaksjon. «Henne skal jeg i hvert fall ikke ha».

Anonymkode: f184e...13a

Skrevet

Det er en blanding av personlig, seksuell og utseendemessig kjemi.

Altså ingen fasit utover at begge genuint liker hverandre. 

Skrevet
Huffda skrev (På 30.11.2020 den 21.21):

Beste jeg har lest i høst!😂😂

Anonymkode: 66228...300

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...