AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Noen som vet om det er koffein i julebrus? Står ingenting på innholdsdeklarasjonen... finner ingenting på nett, har prøvd å google. Tenker på f.eks. Grans julebrus eller liknende merker som er i salg i butikkene nå. Prøver å kutte ned på koffein, men er veldig glad i julebrus om dagen. Anonymkode: 12000...f91
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Jeg har ikke klart å finne ut av produsenters plikt til å opplyse om koffein, som kan gå under betegnelsen "aroma". Men jeg kan si så mye at hvis du bare prøver å kutte ned, og ikke trenger å kutte ut, er du innafor så lenge koffein ikke er angitt på etiketten. Anonymkode: 3a233...b8b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har ikke klart å finne ut av produsenters plikt til å opplyse om koffein, som kan gå under betegnelsen "aroma". Men jeg kan si så mye at hvis du bare prøver å kutte ned, og ikke trenger å kutte ut, er du innafor så lenge koffein ikke er angitt på etiketten. Anonymkode: 3a233...b8b Okei takk for svar! Anonymkode: 12000...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå