AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Kjæresten sier han ikke har følelser for meg lenger. Men han er glad i meg og vil liksom ikke at jeg skal flytte. Vi har hatt en tung tid, er bonusfamilie med barn på begge sider. han er også en lite følsom kjæreste, så usikker på hva han føler og tenker. kan man få tilbake følelser for partner? Jeg mener man kan det, men han sier man ikke kan det(for det leste han i en bok) Anonymkode: 99be0...81d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Men dersom han mener det så må du jo flytte kan jo ikke bo med en som ikke har følelser for deg? Selvfølgelig kan man få tilbake følelser. Anonymkode: 1210d...931 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kjæresten sier han ikke har følelser for meg lenger. Men han er glad i meg og vil liksom ikke at jeg skal flytte. Vi har hatt en tung tid, er bonusfamilie med barn på begge sider. han er også en lite følsom kjæreste, så usikker på hva han føler og tenker. kan man få tilbake følelser for partner? Jeg mener man kan det, men han sier man ikke kan det(for det leste han i en bok) Anonymkode: 99be0...81d Bare det at han er så dum at han sier han leste det i en bok, fremfor å kjenne etter selv, sier meg hvertfall at han leter etter en unnskyldning for å gå, om han da bare ikke rett og slett er litt enkel.. Anonymkode: 798a8...99d 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #4 Skrevet 30. november 2020 Ts her han er veldig enkel når det gjelder sånt. Og skjønner nok heller ikke hvordan han han føler ting Anonymkode: 99be0...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå