Gå til innhold

Blødning..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4+5,begynte med litt aprikosfarge tidligere i dag, nå er det rødt og to tre papirtørk hver gang etter toalettbesøk😔 Litt urven i magen, men ikke vondt i den forstand. Ikke klumper/koagulert. 

Flere som har opplevd blødninger rundt tiden for mensen skulle ha vært, og allikevel har det gått bra? 😳

Planlegger tur til lege og få sjekket hCG i morgen, men har en dårlig følelse 😔

Anonymkode: 440c3...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen erfaring med at det har gått bra. Jeg fikk blødning i startet på uke 5. Endte i SA. 

Håper det går bra for deg ❤️ har lest at blødning når man skulle hat mens ikke er uvanlig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noe lignende den dagen jeg skulle fått mensen. Var da 3+6, og hadde rosa på papiret flere ganger ila dagen. Ingenting siden. Nå er jeg 6+1, og virker som alt går som det skal 🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt samme type blødninger som du beskriver i en uke nå (ikke hver gang jeg er på do å tørker meg, men kanskje annenhver/hver tredje). Har også noe mensenmurringer innimellom, men ikke noe kraftig smerter. Har nettopp vært hos legen å målt HCG, og den stiger fortsatt (er i uke 6 eller 7). Er virkelig skummelt/ubehagelig å oppleve, selvom det går bra :(  Anbefaler deg å ta kontakt med legen, så du kan måle Hcg, kanskje du klarer å slappe av litt mer etter det :) Men jeg har lest at det ikke er uvanlig med litt småblødninger i begynnelsen av en graviditet. Krysser fingrene for deg ❤️ 

Anonymkode: 76e4b...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har hatt samme type blødninger som du beskriver i en uke nå (ikke hver gang jeg er på do å tørker meg, men kanskje annenhver/hver tredje). Har også noe mensenmurringer innimellom, men ikke noe kraftig smerter. Har nettopp vært hos legen å målt HCG, og den stiger fortsatt (er i uke 6 eller 7). Er virkelig skummelt/ubehagelig å oppleve, selvom det går bra :(  Anbefaler deg å ta kontakt med legen, så du kan måle Hcg, kanskje du klarer å slappe av litt mer etter det :) Men jeg har lest at det ikke er uvanlig med litt småblødninger i begynnelsen av en graviditet. Krysser fingrene for deg ❤️ 

Åh, i feel you 😔 så godt å høre at den forsatt stiger da, krysser fingrene 💛 kan jeg spørre hvordan blødningen" ser ut "? er det likt TR? Rødt, brunt? Du trenger selvsagt ikke å svare💛

Takk 🤗 Har vært å tatt, så får jeg håpe den stiger til torsdag /fredag 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.12.2020 den 15.03):

Åh, i feel you 😔 så godt å høre at den forsatt stiger da, krysser fingrene 💛 kan jeg spørre hvordan blødningen" ser ut "? er det likt TR? Rødt, brunt? Du trenger selvsagt ikke å svare💛

Takk 🤗 Har vært å tatt, så får jeg håpe den stiger til torsdag /fredag 😔

Tusen takk ❤️ Det begynte med litt sånn aprikosfarget da jeg var ca 4 uker på vei, også ble det mer rødlig blod etterhvert (uke 5 ish). Det kom på papiret da jeg tørket meg, på samme måte som med deg! Varte i 8 dager ish. Ikke blødd noe på et par dager nå, så håper det holder seg sånn🤞 Håper du får et positivt svar på Hcg prøven💛  Jeg tenker å ta en tidlig ultralyd til uken, så jeg kan slappe litt mer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk to dråper blod på papiret forrige uke, brun utflod etter det. MA påvist i dag. Skulle vært 9+3

Anonymkode: 5437d...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar alle samme.. Det ble dessverre SA 😔

Uff sender deg en klem ❤️ta vare på deg selv. Det hjelper å snakke med noen om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumlehumle skrev (Akkurat nå):

Uff sender deg en klem ❤️ta vare på deg selv. Det hjelper å snakke med noen om det. 

Takk for det ❤️💛 

Prøver å se fremover og venter på at neste eggløsning skal melde sin ankomst, godt å ha noe annet å tenke på😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...