Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 Hvordan kjennes det i kroppene deres når dere får orgasme, og ikke si at det føles som å sveve på en rosa skydott, for det betyr at jeg aldri har hatt orgasme... Jeg er litt usikker på om den følelsen jeg får under klitorisstimulering (aldri under samleie...) faktisk er orgasme eller om det kan være noe annet. Ikke at jeg vet hva annet det kan være. Grunnen til at jeg lurer er at litt uti det jeg tror er orgasme, blir det rett og slett vondt/for godt (jeg vet ikke helt), og jeg klarer ikke mer berøring. Er det noe galt med meg, eller er dette vanlig?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2005 #2 Skrevet 6. august 2005 Det høres veldig ut som orgasme..spør du meg. Området blir ekstremt følsomt etter en orgasme.
Gjest *Tirli* Skrevet 6. august 2005 #3 Skrevet 6. august 2005 hmmmm... Slik føles det for meg; jeg kjenner en varm følelse rundt og på klitoris, som kanskje veksler litt mellom varm og kald. Kanskje som å få noe varmt helt over seg. Så begynner det å "brenne" rundt klitorisen en stund. Denne brennende følelsen eksploderer plutselig og skyter stråler fra topp til tå. Og når dette har skjedd er klitorisen meget følsom. Min klitoris orgasme kort fortalt Er det noen som kan beskrive en g-punkt orgasme?
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #4 Skrevet 7. august 2005 Hvis man har hatt en orgasme tror jeg ikke man er i tvil om det! Hos meg (og dette gjelder både klitt- og vaginal) bygger det seg opp, til det utløses i en rekke kraftige sammentrekninger av underlivsmuskulaturen. Hele kroppen spenner seg i disse sekundene som orgasmen varer. Noen ganger varer den lenge og er veldig intens, andre ganger kortvarig og ikke intens i det hele tatt, men muskelsammentrekningene i underlivet er der. De er ikke til å ta feil av..... en rekke sammentrekninger, 4 - 10 stk. Det du beskriver er noe jeg føler at jeg har opplevd også. Mannen var for direkte på klitorisen, og det bygde seg forsåvidt opp en lystfølelse, men i og med at berøringen var så direkte og intens, ble det ingen orgasme, det ble bare ubehagelig til slutt og veldig ømt...
waco Skrevet 8. august 2005 #5 Skrevet 8. august 2005 Når man kanskje utsetter orgasmen så lenge man kan, blir man av og til snytt for den.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 9. august 2005 #6 Skrevet 9. august 2005 er vel akurat etter det vondt/godt- følsen orgasmen kommer! bare å "komme" seg OVER den godt/vondt følsen.... så har du klart det! hihi
Gjest GreenSky Skrevet 10. august 2005 #7 Skrevet 10. august 2005 Det føles kaldt og varmt om hverandre. Etterhvert kjenner jeg en prikking, som om tusen nåler gjennomborer meg der nede. Bare at i stedet for smerte, er det godt. Også bygger det seg oppover, musklene i lårene skjelver litt, kanskje, og putselig sier det bare pang, som om alle sansene og alle nervebuntene er bundet sammen, og alt er bare fantastisk godt. Det varer vel et sekund eller to. Noen ganger kan jeg komme flere ganger ved mer stimulering, andre ganger er det bare smertefult. Etterpå er jeg veldig sliten i alle muskene, som om jeg har hatt en treningsøkt.
Cronos Skrevet 12. august 2005 #8 Skrevet 12. august 2005 Det føles kaldt og varmt om hverandre. Etterhvert kjenner jeg en prikking, som om tusen nåler gjennomborer meg der nede. Bare at i stedet for smerte, er det godt. Også bygger det seg oppover, musklene i lårene skjelver litt, kanskje, og putselig sier det bare pang, som om alle sansene og alle nervebuntene er bundet sammen, og alt er bare fantastisk godt. Det varer vel et sekund eller to. Noen ganger kan jeg komme flere ganger ved mer stimulering, andre ganger er det bare smertefult. Etterpå er jeg veldig sliten i alle muskene, som om jeg har hatt en treningsøkt. ← Meget bra beskrevet, G-sky. Skulle nesten tro du var 'proff'.
Gjest Mito24 Skrevet 12. august 2005 #9 Skrevet 12. august 2005 Omtrent som å nyse, men mer grisete. Anbefales ikke.
Gjest GreenSky Skrevet 12. august 2005 #10 Skrevet 12. august 2005 Meget bra beskrevet, G-sky. Skulle nesten tro du var 'proff'. ← Har øvd masse.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #12 Skrevet 18. august 2005 Da jeg var liten pleide jeg å presse en pute mellom beina og jokke. Det ble etter hvert veldig godt og til slutt så skjedde det noe, og jeg trodde jeg var tissetrengt og løp på do. Men det kom aldri noe, og følelsen forsvant lenge før jeg kom meg til do skåla. Synes enda at når det er like før orgasmen kommer, kjennes det nesten ut som jeg er tissetrengt. Men så flyter det over til en varm og dunkende deilig følelse som jeg syns er vanskelig å beskrive. Orgasme nummer 1 pleier å vare lengst, ca 10 sekunder. Fortsetter jeg med det samme den er over, tar det bare noen sekunder før neste kommer og da varer den kanskje bare 5 sekunder. Etter det må jeg vente litt, for da er clitoris ganske følsom. Nummer 3 og 4 pleier å vare like lenge som 1 og 2 og fungerer på samme måte. Kan få så mange jeg vil, men etter nr 4 blir de litt svakere.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #13 Skrevet 19. august 2005 Hos meg får den intense lystfølelsen idèt orgasmen begynner sitt sentrum i et punkt inne i skjeden (g-punktet?), selv om ikke skjeden blir stimulert innvendig, og når lystfølelsen er så intens at det ikke er til å holde ut begynner kraftige muskelsammentrekninger i underlivet. De varer alltid like lenge som orgasmen. Mine orgasmer er tydeligvis lange de da (ifølge det dere andre skriver), pleier å vare oppimot et halvt minutt (ifølge mannen min, klarer ikke å ta tiden i en sånn tilstand..). Har mye sterkere orgasmer og muskelsammentrekninger i skjeden nå som 35-åring enn jeg hadde når jeg var yngre. Kan jo ha noe å gjøre med at jeg er i bedre fysisk form nå, og har også sterkere skjedemuskler. Mannen min har problemer med å holde seg inni meg når jeg kommer, så sterke er sammentrekningene. Etter en slik intens orgasme er jeg litt svimmel og rar i både kroppen og hodet! Man er visstnok ekstra trang etter en orgasme også, tips til guttene må derfor være å hjelpe til med å gi jenta en orgasme eller 3 før selve samleiet. Ikke kun for trangheten, men da er hun allrede overopphetet og ekstra kåt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå